Hlavní navigace

Grafika v Xboxu One je s novým SDK o 10 % výkonnější. Kinect ale neodpojujte

19. 6. 2014

Sdílet

Zdroj: Redakce

Microsoft v tomto měsíci uvolnil nový kit pro vývojáře, jenž jim na konzoli Xbox One umožňuje zpřístupnit a využít ve hře zbylých 10 % výkonu grafické jednotky. Jedná se o výkon rezervovaný především pro Kinect. K čemu je potřebuje? Kamera reaguje na podněty v okolí, např. vás rozezná a přihlásí k hernímu systému. Plní i hlasové příkazy.

Tip: Xbox One dorazí 5. září za 11 000 Kč bez Kinectu, s ním pak za 14 000 Kč

Nové hry tedy smí využít 100 % výkonu grafického čipu. Co to znamená pro hráče? Pokud takový titul spustíte, nevyhnutelně vyřadíte z provozu pokročilé funkce Kinectu, včetně neustálého sledování kamery pro okamžité přihlášení, párování ovladačů atp. Když ze hry utečete, všechny tyto funkce budou opět k dispozici.

 

A ne, nemá cenu od stávajících Xboxů odpojovat Kinect, ničemu to nepomůže. Titul musí být od základu naprogramován tak, aby dokázal využít všechen výkon grafického čipu. Vývojář nemusí všechen rezervní výkon Kinectu sebrat. Pokud chce, klidně mu ho nechá. Na něco se budete moct spolehnout.

Za každé situace bude konzole reagovat na základní hlasové příkazy typu „Xbox On“ a „Xbox, Go Home“. Kamera v základní režimu také pojede, takže pokud se chcete nechat během hraní okukovat někým na druhé straně, tak tu možnost mít budete.

Zdroj: Xbox Wire via Microsoft News

Byl pro vás článek přínosný?