Reklama

Adam Vágner

Příspěvky uživatele

Stránky

Podle toho, co momentálně vím, sedmého července nebude.

Firmy to většinou dokonce prezentují jako feature, je to na krabicích grafických karet, je to ve specifikacích karet, je to v doprovodných materiálech. Recenzent, který v recenzi neřeší, na jakém z těch profilů mu to běželo, nebo je v dnešní době nedej bože udivený tím, že to testoval na nějakém rychlejším profilu a nevěděl o tom (a neupozornil na to), když už je to běžná praxe několik let, není nic jiného než osel.

Podle mě není chyba výrobce, že recenzenti ty rychlejší i ty pomalejší profily ignorují, a nevidím nic špatného na tom, když má zájem, aby se ty karty testovaly na nejrychlejším profilu, když už jej nabízí a garantuje, že na tom ta karta poběží po dobu záruky.

Z pohledu recenzenta je pro mě dokonce opravdu pohodlnější, když nemusím hlídat, jestli jsem neustále na tom nejvýkonnějším profilu, když s tou kartou dělám čerta kusy.

V principu je chyba, když se liší recenzentský a reálný bios, stejně tak je v principu chyba, když ta karta nabízí a garantuje tři možnosti a recenzenti prezentují a hodnotí téměř bezvýhradně jen na základě jedné z nich (a dvojnásob, když to ani neřeknou). Nemůžou říct, že si tuhle informaci nemohli zjistit a nevěděli o tom, výrobci se to spíš do nich naopak snaží lít vrchem spodem.

Jediná věc, která je na tom možná blbě, je, že recenzenty výslovně neupozornil na to, že v retailu je cvakátko cvaknuto jinam. Nicméně když jsem se na to zeptal, tak mi to nikdo nezatloukal, Asus mě na to , že je tam recenzentský BIOS, v poslední době i výslovně upozorňoval (a když jsem chtěl retail, tak jsem ho dostal, pokud nepřišel rovnou s kartou). Proto se dost divím, že je z toho teď aféra.

Jestli to vychází ze změřených fps, tak to musí nutně shodit i karty, můžou v reálu běží rychleji, než výrobce deklaruje jen kvůli tomu, že ze začátku běží rychleji než ke konci. Takže se může nakrásně stát, že i karta, která je výkonnější, než by měla být, bude pranýřovaná.

Fakt mě zaráží, že se i tady ten článek nese v podobném tónu jako jinde.

Pokud je některý recenzent tímhle teď udivený, nebo se nedej bože cítí podvedený, tak je to s prominutím v podstatě jen jeho blbost. Viz:

http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=10&t=241827&p=9090585#p9090585

No, tak to je opravdu férový test. Fakt by mě zajímalo, jestli to u GeForce udává třeba 120 %, když to běží nad uváděným typickým boostem, nebo to jen tupě změří maximální frekvenci a pak už to od ní odečítá, budu to muset zkusit.

Když na to dojde, SSD k životu prakticky nepotřebuju. Když mám dost paměti, tak při práci v podstatě nepoznám rozdíl mezi SSD a HDD. Jediné, co mě otravuje, je, že PC startuje tři minuty, ale jak najede a pustím si všechno, co používám, tak už počítač na disk prakticky nehrabe.

A ke všemu není ani rychlejší než půl roku stará GTX 960!

třeba to souvisí s tím produktovým značením, co je u toho v Premio, kde je za 440,- uvedené: CNPS10X PERFORMA PLU

Tohle je jiná kategorie, dvojvěže jsou stavěné hlavně na vysoký výkon, tohle je spíš na dobré chlazení na nižších průtocích vzduchu. Co do poměru hlučnost/výkon strčí při nižších rychlostech tenhle Ninja převážnou většinu dvojvěží do kapsy.
Axiálním ventilátorům na nižších otáčkách nedělá dobře husté žebrování, ani když se jim ucpe nasávání (tím žebrováním v prvním bloku). Pak to chce vyšších otáčky, a dělají větší hluk.
A nemám pocit, že by byl nějak zvlášť agresivně naceněný, tahle koncepce může mít řidší žebrování, a ve finále je tam asi potřeba míň materiálu, cenu má celkem normální.

To musí být vysloveně radost být zákazníkem dodavatele, kterému jde primárně o blaho výrobce komponent.

To není DX 12.1, to je DX 12.0 s feature level 12_1 (a vím, že jsem touhle odpovědí moc nepomohl, googlujte).

Ono je to u těch 960 se slušným chladičem oproti R9 280 se slušným chladičem zatraceně moc znát i na hlučnosti. Minimálně prémiové modely GTX 960 jsou momentálně nejtišší aktivně chlazené karty vůbec (jednak je to dáno tím, že mají poslední generaci chladičů, jednak tím, že na nich výrobci nemusí vysloveně šetřit). Proti žravějším kartám je to zřejmé, a paradoxně je tomu tak dokonce i ve srovnání s levnějšími modely, které mají tu spotřebu podobnou nebo i nižší, jenže u nich už výrobci chladiče... kulantně řečeno šetří na nich.

Některé režimy SMAA v Crysis 3 bohužel fungují jinak na singlečipu a jinak na multiGPU (naměřené výsledky pak nejsou porovnatelné)

Na ja, ale on ten radiátor taky na rozdíl od grafiky při hraní netopí několik hodin v tahu. :)

A nestačilo by aspoň na ty základní funkce prostě jen tak, jak se dělá battery grip dolů, udělat podobný grip na opačnou stranu?

Stránky