Koudz

Příspěvky uživatele

Byl by na vás nějaký soukromější kontakt? Rozhodně na to nespěchám (takže 2 měsíce není problém), ovšem z Prahy nejsem, na dopravě bychom se ale dohodnuli.

Ale vážně, stále prodáváte nepoužitý H90 za 800?

Za 800 bych jednu tu H90 bral prosím.

čím víc Wattů, tím víc Adidas :)

Tato analogie by se mohla zdát výstižná, nicméně není obecně platná, že? Srovnejme třebas Lexus LFA a Nissan GTR... Celkově je ovšem trh s automobily již desítky let zaběhlý a poměr výkon/cena často ustupuje prestiži, raritě nebo designu.
Osobně si nemyslím, že svět automobilismu se dá srovnávat se světem PC hardware, zvlášť v bipolárních segmentech.

To není věc diskuze, to je věc marketingového zařazení výrobku. Pokud výrobce tuhle grafiku zařadí do segmentu "herní" pak je to prostě herní grafika. Všechno ostatní je pouze bonus, který má krom exluzivity obhájit cenu.

Pobavil jsem se. Je to na motivy "Ivánku, kamaráde" ...inscenace by byla kulervoucí.

To je všechno zajímavé a zní velmi racionálně. I tak bych ale raději viděl nějaký pořádně výkonný nový procesor z dílny AMD.

Nemyslím si, že by si většina lidí považovala PhysX za mrtvý. Ovšem díky tomu, že se jedná o proprietální technologii prvotně vázanou na hardwarový prvek, jeho rozšíření je značně bržděné - vývojáři se ve směru k PhysX zaměřují především na okrajové detaily; vzhledem k kernímu trhu na tom nezmění nic ani nextgen konzole. Osobně bych byl rád za širší nasazejí PhysX, ale tomu by zřejmě muselo předcházet otevření technologie širšímu světu. 2 tituly za rok je víc než žádný, ale pořád by to mohly být VŠECHNY tituly, kdyby třeba ty čipy prodávali v licenci nebo tak něco.
PhysX technologii považuji spíš za HW+SW feature, než za SW podporu... TressFX by se spíš patřilo storvnávat s těma Hairworks (nebo jak je ten název si nevybavuji), než s PhysX. Nemýlím-li se, tak adekvátní substituce PhysX u AMD není, není tedy s čím srovnávat.
Celkově jsem ale SW podporu chápal jinak než vy, tedy ne jako souhrn konkurenčních propriet. Mimochodem propriety osobně chápu jako spíš negativní jev - jednotná technologie usnadńuje vývoj, je tedy obecně pro gamery výhodnější, neboť se snadnějí (=častěji) nasazuje, optimalizuje.

Donedávna jsem fungoval na Radeon HD 6950. Teď funguju na Geforce GTX 680. Zatím jsem si nerovnatelně lepší SW podpory neměl možnost všimnout. Jak to ale přijde, určitě vám dám vědět ;)
Osobně jsem ale za Mantle rád i s nV. Na HD 6950 by mi to nic nepomohlo (znáte to, žádná GCN to není), ale na keplerovi mi díky němu vzroste výkon :)

Kdyby se ten jejich marketing, místo těhdle reklamních symbolků na hovadiny a konstatního bordelu v brandingu, věnoval revitalizaci své a AMD pověsti...

Alespoń to bude minimálně lepší, než vy...

http://extrahardware.cnews.cz/potrebujeme-mantle-ulehcit-praci-procesoru...
je pravda, že je to moje polopatistická interpretace, ale mě to z toho linknuteho článku prostě vyplývá. Celý svůj příspevek jsem postavil na tom, že pan Predator blije na technologie na základě toho, že se mu nelíbí náplň her. 

Zajímavé, jak jste se chytli offtopicu a rorzvedli o něm tak rozsáhlý flame... osobně jsem nikde nečetl, že by vývojáři Mantle upírali přístup nVidie. Zato jsem četl širokosálé eseje o tom, jak má být Mantle otevřený světu, a jak nVidia přiznává, že se jí nízkoúrovňový přístup líbí, ale na Mantle se...kašlou protože mají svůj OpenGL (který mimochodem funguje dobře). Pokud kdokoliv z vás ví něco přesnějšího, stačilo to napsat. V tom divokém flame waru red vs green jsem ale nenašel jedinou konkrétní informaci (o tom, jak je MAntle nVidii prudce odpírán). No nic... tak pokračujte, páni :)

Vám to přijde směšné, mě ale + 20% výkonu připadne jako slušné. Že vás zklamala hra Thief a BF4 z hlediska herních mechanismů, pro vás ale evidentně znamená automaticky nesnášet jakoukoliv technologii, která je ve hře implementovaná (byť post patchem) a dělá něco dobře? To je silný odvar pokrytectví, víte o tom?
Mimoto, stojí zato si pročíst článek na tom AnandTechu, tam to netestovali jen na AMD procesorech ale i na INTEL procesorech (bohužel i když je Mantle považován za otevřený, nVidia jej bojkotuje, takže bohužel nemohli testovat na nV GPU - vysvětluji vzhledem k vašemu zabedněnému přístupu). A dovíte se, že na nich s ubývajícím počtem jader výrazně roste význam Mantlu - u 2 jader pak i o 33-50%.
Na vaši řečnickou otázku si dovolím také odpovědět - chce tím dokázat zvýšit prodeje vlastních produktů (nečekané, že? :) ), ale především tím dokazuje, jak moc současný DX brzdí.

Suma sumárum, směšné je, že je to zatím implementováno pouze do 2 her... a pak samozřejmě vy.

Stránky

Reklama
Reklama