Reklama

Lazar

Příspěvky uživatele

Pozn. I7 5820K je proti bratrům podseknuté počtem PCIe linek.

Již delší dobu se v el. bankovnictví využívá vícefaktorová autentizace (např. username/password+SMS). Je otázkou zda využíváním smartphone, které jsou z logiky věci útočníkovi dosažitelnější/zranitelnější, ji oproti minulosti (tj. MT bez jakékoli konektivity) neoslabujeme.

Borci jste oba. Jeden za osmnáct a druhý se dvěma za dvacet. ;-)

Bude zajímavé zjistit jak budou sloty PCIe "krmeny" PCIe linkami, zvlášť v případě různých Haswell-E (procesory údajně disponují různým počtem PCIe linek .. 28/40/40?). Další otázkou je, zda obstarožní DMI 2.0(20Gbps .. PCIe4x?) nebude značně úzkým hrdlem (již pro samotné SATA pokud je krmeno chipsetem 12x6=72Gbps).

Mě to spíš dává naději, že snad konečně pochopili co většina zákazníků (podniky nevyjímaje) od desktopu očekává tj. dlouhodobě stabilní/vyhovující/udržované prostředí postupně absorbující nově vzniklé HW technologie. Najít k tomu vhodný platební model by snad nemělo být nemožné.

Počkat na zklamané/nadšené příspěvky "first buyers". ;-)

Doufejme, že hrozí funkční VT-d.

Zatím co se vývojáři alternativních mobilních OS snažili dohnat vlak s funkcemi, ujel jim mezitím spoj do stanice Ekosystém. Jak je SF stále méně a méně pouze telefonem, tak se zvyšuje důležitost aplikací/služeb třetích stran (údajně průměrně až 30/SF).

Vzhledem k předpokládanému nasazení tohoto CPU bude asi podstatným Oraclem stanovený Core Processor Licensing Factor.

Údajně by měla být novinkou u H-E podpora RDIMM, jsou Unbuffered a Registered DIMM stále fyzicky odlišné (aspoň v minulosti tomu tak, pokud vím, bylo)?
http://chinese.vr-zone.com/123929/asrock-x99x-killer-show-face-in-websit...

Ty bitrate (3Mbps) na tom Elecardu mi příjdou na reprezentativní 4K/HEVC docela nízké. Netflix předpokládá pro 4K HEVC@15Mbps (fps netuším), chtělo by to něco aspoň v této náročnosti.

Jestli ono to nebude platit pro budoucí Xeony(Haswell-E based) do socketu 2011-3. Paměťový řadič je součástí CPU a v tom by se mohly tyto (Xeon/i7) lišit. Zákaz OC u Xeon H-E by tak bránil kanibalizaci vyššího segmentu využitím OC+ECC.

Co přesně je zdrojem informací pro tvrzení, že kombinace X99/H-E může podporovat ECC?

Pro Apple/IOS (z první tabulky)
Změna 2Q: 35100000/31200000=1,125 (12,5%)
Podíl 2Q 2013: 31200000/239900000=0,13 (13%)
Podíl 2Q 2014: 35100000/295300000=0,1188 (11,9%)

Já tam chybu nevidím. Přes meziroční nárust počtu prodaných SF od Apple v 2Q, jeho podíl na trhu poklesl. Z důvodu většího růstu trhu jako celek (cca 240->295 mil.ks/2Q).

Ta hodnota Změna je číselně poměr prodaných kusů výrobcem (2Q 2014/2013) a ne změna podílu na trhu, takže barvy jsou správně. Samozřejmě jakákoli Změna pod 23,1% představuje ztrátu podílu výrobce na celkovém trhu SF.

V dnešní zkratkovité/uspěchané/.. době mi příjdou zajímavé poslední počiny zmíněného tvůrce Telltale Games (The Walking Dead One/Two, The Wolf Among Us), kontrapunktem k ní svým plynulým tempem příběhu. Zvolené jednoduché ovládání pravděpodobně umožní vychutnat si příběh na všech platformách (po zkušenosti z
tabletu,PC).

Jinak souhlas s vyřčeným: od univerzality PC platformy, sbírání(nehraní) her na Steamu, lukrativitě coopu, atd.

Bude zajímavé sledovat, která z platforem (konzole, PC, tbl/mt) se dlouhodobě stane/zůstane pro výrobce majoritní, či zda se nakonec bude smát čtvrtý vzadu (cloud gaming).

Stránky