Reklama

Lazar

Příspěvky uživatele

Mě to spíš dává naději, že snad konečně pochopili co většina zákazníků (podniky nevyjímaje) od desktopu očekává tj. dlouhodobě stabilní/vyhovující/udržované prostředí postupně absorbující nově vzniklé HW technologie. Najít k tomu vhodný platební model by snad nemělo být nemožné.

Počkat na zklamané/nadšené příspěvky "first buyers". ;-)

Doufejme, že hrozí funkční VT-d.

Zatím co se vývojáři alternativních mobilních OS snažili dohnat vlak s funkcemi, ujel jim mezitím spoj do stanice Ekosystém. Jak je SF stále méně a méně pouze telefonem, tak se zvyšuje důležitost aplikací/služeb třetích stran (údajně průměrně až 30/SF).

Vzhledem k předpokládanému nasazení tohoto CPU bude asi podstatným Oraclem stanovený Core Processor Licensing Factor.

Údajně by měla být novinkou u H-E podpora RDIMM, jsou Unbuffered a Registered DIMM stále fyzicky odlišné (aspoň v minulosti tomu tak, pokud vím, bylo)?
http://chinese.vr-zone.com/123929/asrock-x99x-killer-show-face-in-websit...

Ty bitrate (3Mbps) na tom Elecardu mi příjdou na reprezentativní 4K/HEVC docela nízké. Netflix předpokládá pro 4K HEVC@15Mbps (fps netuším), chtělo by to něco aspoň v této náročnosti.

Jestli ono to nebude platit pro budoucí Xeony(Haswell-E based) do socketu 2011-3. Paměťový řadič je součástí CPU a v tom by se mohly tyto (Xeon/i7) lišit. Zákaz OC u Xeon H-E by tak bránil kanibalizaci vyššího segmentu využitím OC+ECC.

Co přesně je zdrojem informací pro tvrzení, že kombinace X99/H-E může podporovat ECC?

Pro Apple/IOS (z první tabulky)
Změna 2Q: 35100000/31200000=1,125 (12,5%)
Podíl 2Q 2013: 31200000/239900000=0,13 (13%)
Podíl 2Q 2014: 35100000/295300000=0,1188 (11,9%)

Já tam chybu nevidím. Přes meziroční nárust počtu prodaných SF od Apple v 2Q, jeho podíl na trhu poklesl. Z důvodu většího růstu trhu jako celek (cca 240->295 mil.ks/2Q).

Ta hodnota Změna je číselně poměr prodaných kusů výrobcem (2Q 2014/2013) a ne změna podílu na trhu, takže barvy jsou správně. Samozřejmě jakákoli Změna pod 23,1% představuje ztrátu podílu výrobce na celkovém trhu SF.

V dnešní zkratkovité/uspěchané/.. době mi příjdou zajímavé poslední počiny zmíněného tvůrce Telltale Games (The Walking Dead One/Two, The Wolf Among Us), kontrapunktem k ní svým plynulým tempem příběhu. Zvolené jednoduché ovládání pravděpodobně umožní vychutnat si příběh na všech platformách (po zkušenosti z
tabletu,PC).

Jinak souhlas s vyřčeným: od univerzality PC platformy, sbírání(nehraní) her na Steamu, lukrativitě coopu, atd.

Bude zajímavé sledovat, která z platforem (konzole, PC, tbl/mt) se dlouhodobě stane/zůstane pro výrobce majoritní, či zda se nakonec bude smát čtvrtý vzadu (cloud gaming).

Otázkou je, nakolik může být předmětem takového vyšetřování samotný Android. Google je sice jeho tvůrcem, ale výrobců/dodavatelů telefonů/tabletů s Androidem (ten je pokud se nepletu ve zdrojové formě volně výrobcům k dispozici) je na trhu celá řada a největší z nich Samsung poklesl na 25%). Jiná situace bude okolo Google Apps (Play, ...), kde bude zastoupení Google značné. Je otázkou zda Apps jsou prokazatelným předmětem prodeje Googlu výrobcům, aby šlo hovořit o "tržním" podílu.

Možná, že stávající legislativa EU se s fenoménem těchto licencí (GPL, Apache), případně poskytováním SW zdarma (binární Apps) ani není schopna v tomto kontextu popasovat.

Čekal bych, že toto je předem komplexní simulací na modelech vyloučeno. Nebo Intel nedisponuje exaktními modely svých CPU?

Škoda toho chybějícího AES-NI u Bay Trail-D obecně.

Stránky

Reklama
Reklama