Lukáš Fiala

Příspěvky uživatele

Stránky

Apple nebo výrobci předražených kabelů, to je trochu jiná liga. Galaxy S5 prostě stojí tolik, co stojí, protože to má jemný displej, výkonný procesor, velký akumulátor a já nevím co ještě. Prostě cena odpovídá tomu, co v tom přístroji reálně je. Že to většina lidí nepotřebuje (včetně těch, co si to kupují), je věc jiná…

Ještě tak kdyby se Windows vešly do nějakých 8 GB jako Linux... do té doby to s tou lácí nebude tak horké.

DDR4 bude podporovat pouze Haswell-E, obyčejný Haswell Refresh nikoliv. Pokud vám ale stávající PC stačí, zkuste nejprve zjistit, jestli nestabilita není způsobená nějakým softwarovým problémem, přehříváním apod. V případě, že by nestabilitu způsobovala např. vadná paměť, tak tu lze docela za levno vyměnit bez nutnosti kupovat novou desku a procesor.

Ono taky tehdy nebylo moc koho dávat dohromady, alespoň teda z řad dodavatelů hardware. A hlavně nebyl důvod to dělat, protože proprietární API a knihovny ji daly konkurenční výhodu (alespoň do doby, než se rozšířilo OpenCL). Tak je to prakticky vždycky, když přichází něco nového. Nejprve přijde na trh proprietární řešení, pak společný standard, pak eventuelně ještě otevřený standard bez licenčních poplatků.

Když hardware dané funkce nepodporuje, tak prostě nejsou a softwarově se dodělat nedají. Že je ovladač "kompatibilní" s DX11.2, neznamená, že je něco dodělávaného softwarově.
Zajímalo by mě však, odkud máte informaci, že AMD nemá problém dodělat podporu DX12 i pro Radeony HD 5000. Nevím o tom, že by na toto téma bylo vydáno nějaké prohlášení.

CUDA nevznikla proto, že by standardy byly neflexibilní, ale protože v té době žádný standard ještě neexistoval.

Tegra 3 nebyla vyloženě propadák, ale Tegra 4 se vůbec dobře neprodává a na to lze najít mnoho zdrojů, které tohle tvrdí.

Tady je graf prodaných kusů jen do tabletů (kdyby tam byly i smartphony, byla by Nvidia o dost menší) + se pod grafem píše, že to je před propadem prodejů Tegry

http://semiaccurate.com/2014/02/07/allwinner-shows-8-core-a80-soc-mid-ra...

Otázka je, co teď máme na mysli pod názvem Parker. Parker měl být Denver + Maxwell + FinFET výroba a to je v tomhle okamžiku passé, protože výrobní postup není připravený (Tegra K1 je 28nm, příští bude 20nm a teprve ta další možná "16nm"). Takže v bodě 1 by spíš mělo být jméno Erista, protože to je Maxwell + A57.

Druhá otázka je nesmysl. Vydávat Denver má smysl jen v okamžiku, kdy bude lepší než Cortex. Hlavně se tady nehraje na výkon, ale výkon/watt, tudíž roční odklad znamená rok navíc, kdy mohou inženýři návrh vylepšovat. To není jako v 90. letech, kdy bylo potřeba čip vydat co nejdříve, než konkurence přijde s něčím výkonnějším.

Maudite, když už jsi takový hulvát, že si na webu, kam pravidelně chodíš a čteš ho, blokuješ reklamy, alespoň bys nemusel být takový hulvát a nechlubit se tím.

Jen aby to pak nebyla pravda :(

Ty knihovny (gameworks) využívají pouze DirectX/DirectCompute, žádné nestandardní HW featury by to používat nemělo. Takže by to všechno mělo běhat i na Radeonech, otázka ale je, jak.

určite budú aj testy s vypnutými proprietárnymi features
To dost dobře nepůjde. GameWorks nejsou jako GPU PhysX, nebo jako dílčí efekt, který můžete jednoduše vypnout a zapnout. To je neoddělitelná část herního enginu. A i kdyby bylo možné povypínat speciální efekty, otestovat a říct, že propady výkonu jsou na AMD vyšší, AMD nemá způsob, jak to vyřešit, protože nemá přístup ke kódu, kterým se ty efekty provádí.

Píšu o Star Swarm, kde graf ukazuje nějakých 66 (new driver) vs. 42 fps (331), odtud 57 %.

Ne pro plynulý chod zařízení, ale pro plynulý chod Androidu. Windows Phone si s 512 MB pohodlně vystačí.

Stránky

Reklama
Reklama