Reklama

Mirek Jahoda

Příspěvky uživatele

Stránky

Min. fps jsou schválně upozaděny a mají smysl jen jako statistická hodnota (tzn. když třeba ve všech 20 hrách má některá grafika nižší min. fps oproti jiné, tak už se z toho dá něco vyvozovat). Jinak kromě avg. fps mají smysl prostě jen průběhy z frametimes a to ještě nejlépe ze zachytávací karty (jako třeba FCAT).

No už jsem skoro zapomněl, jak dokáže bejt neskutečně otravnej ;-). Na fóru má perma stále, to jsme nezrušili.

Tak za pár let, co od vás bude pokoj, vám zbytek trestu třeba taky promineme ;-). Hlavně nikdo neřekl, jestli jsme to dali Stratosovi/Belkovi na rok, na dva nebo perma. Je to IMHO na nás tady v redakci. Jak jsem řekl, až mi ten jeho komentářový spam bude připadat neúnosný, vyřeším to. Vulgarismy a další okatější porušování pravidel musím řešit samozřejmě hned.

No tak hlavně Maxwell má už oproti Kepleru deltaZ kompresi, což paměťové sběrnici uleví.

Jinak k té vaší diskuzi: dokud Jan Belka alias Stratos diskutuje k věci a to množství jeho postů nepřesáhne nějakou mez, tak to klidně ostatní berte tak, že než někoho z redakce vytočí, má zatím na svém asi třetím účtu tady amnestii. Každopádně dávám poslední varování za ty vulgarismy a urážky, dál už si to zjednodušíme blokací účtu a nadávejte si třeba po mailu nebo někde v diskuzích, kde se jim to chce moderovat (mě tady to umravňování fakt nebaví, ale rozbujet to taky nechat nemůžu).

„tie divotiny“ jsou přesně dvě situace (slideshow všech karet v AC: Unity 1440p a pak Project Cars 1080p), kde bude potřeba GTX 960 přeměřit se stejně novým ovladačem jako byl ten beta dodaný ke GTX 950.

Tak schválně, jestli na to při druhém (podrobnějším) pohledu na článek přijdete ;-)

Neberte ta čísla absolutně, ale relativně. A především orientačně, jelikož dělat to pro všemožné (alespoň trochu zástupné) kombinace GPU + CPU s každým nastavením (a nejlíp v různých rozlišeních), asi nezvládne nikdo nikde ;-).

Mělo by být opraveno, díky za upozornění.

Vzhledem k tomu, že jsem ve všech třech hrách (GTA V, Witcher III i Project Cars) začal testovat až s odstupem po vydání (kdy byly venku patche a bylo dost času na ně reagující ovladače), tak by mě případné „doporučení“ v nich netestovat stejně v podstatě minulo.

Nepochopil, ale jde o to, kdo vlastně co ;-).

Další dvěma hrám bude věnovaný další článek. A budou to právě čtyři hry, které se objevily v testech grafik. A doměřil (či přeměřil) jsem v nich o něco víc grafik, než bylo v posledním testu (Fury (X)), takže jsem si to dovolil vytáhnout jako separé obsah ;-)

Že by zase rychlejší psaní než pořádné čtení a zapojení mozkových závitů? ;-)

Ale ať neodpovídám otázkou: Pozorný a v diskuzích často viděný čtenář jistě postřehl, že jsem začal vyměňovat některé hry v metodice testů herních grafik. Ponechme stranou, že jde většinou o kus za kus s logem Nvidie, na tohle by se skutečně nemělo hrát. Každopádně na jaře/v létě vyšlo pár AAA titulů zajímavých i z hlediska výkonu GPU. Tyto hry mezi ně patří, GTA V a Witcher III zajímá velké množství lidí, War Thunder spousta lidí hraje (a na rozdíl od WoT je tam podstatné řešit grafiku) a Project Cars způsobilo rozruch. Po ověření anomálnosti výsledků v posledně jmenované hře ji nadále nezařazuji do celkového průměrování. Ještě nějaký problém?

Myšleno 3.0 vs. 2.5? Pokud ano, tak v podstatě viz text a výsledky R9 280X či R7 370 2GB (jsou s 3.0 a možná je tam u R7 370 vidět chlup výkonu díky patchi, nejen díky stabilním 1050 MHz, co na rozdíl od 4GB R7 370 Strix držel stabilně v zátěži)

V úvodu je zmíněn tento odkaz: http://www.cnews.cz/clanky/radeony-znovu-bojuji-o-trun-test-r9-fury-x-dv... a taky jsou tam třeby ty screenshoty z GPU-Z, pokud se vám nechce nikam proklikávat… 

Diskuzi o jiném benchmarku/jiné hře na jiném magazínu určitě nezačínejte pod tímto článkem. Rád bych, aby to tu zůstalo o War Thunderu a Project Cars, resp. našich testech. Díky za pochopení.

Stránky

Reklama