Reklama

Mirek Jahoda

Příspěvky uživatele

Stránky

Stránky

Opraveno, díky.

Přeměřit všechny grafiky v nějaké nové hře (např. ten Witcher 3) a vyměnit to v metodice by sám o sobě nebyl problém, kdyby v ČR nebyl v poslední době hodně tristní stav vzorků. Hlavně novější Radeony (R9 290X, 290, 285 a 295X2) – to je skutečně problém. Obojetné firmy (Asus, MSI, Gigabyte) mají nevím z jakého důvodu k dispozici spíš GeForce a třeba ref. 295X2 mi AMD od nejmenované osoby vypůjčilo na nějaký omezený čas a rychle s tím zase zpátky (ani už nehrozilo čekání na nový ovladač, přestože přinejmenším ve dvou hrách – Dying Light a Evolve – to znamená výkon samotného 290X). Těch logistických peripetií je tolik, že to pak ukrajuje ze samotného času na test (a dává docela vydělat kurýrním společnostem).

Laborovat s Mantle (nebo čímkoli dalším) ve velkém testu, který už teď obsahuje 2244 dílčích měření (namátkou jsem to spočítal v XLS, kam zapisujeme), je sci-fi. Zvláště s přihlédnutím o jaký test na jak silném CPU jde.

Co se týče GameWorks, tak jsou pevnou součástí her na standardním rozhraní a v současné době už dávno neplatí, že by AMD byla nějak penalizována. Když se dívám na poslední naměřené výsledky v Batman: Arkham Origins nebo Watch Dogs, tak hlavně v prvním jmenovaném jsou na tom Radeony proti stejně drahým GeForce výkonnostně krutě dobře.

Tak ono už tady je docela pěkně vidět, jak si můžete pomoct: http://www.cnews.cz/testy/megatest-23-grafickych-karet-od-geforce-gtx-46... (s tím, že GTX 560 Ti je samozřejmě výkonem ještě pod zastoupenou GTX 570 a od té doby přibyla v podstatě jen GTX 960 s výkonem mezi 760 a 770 a potom R9 285 s výkonem mezi 280 a 280X).

Víceméně viz výše. A třeba BF4 ani nepřipadá v úvahu (Fraps).

To asi jedině někdy na separé článek s vícero takovými testy. V testovací sestavě na dražší grafiky je 4,2GHz šestijádrový Core i7-3960X a nebude to asi tak úplně ono…

Co se týče zabrané videopaměti, mělo by všechno být v doplnění v dolní polovině první kapitoly.

To samé platí pro naznačení změn příkon/výkon s rozlišením.

No se to musí… zrovna 290X a 290 tu prostě po republice vůbec nejsou (jako vzorky pro testy) a ta logistika a toho mailování a proseb, co je skryto za tím, že se tu pro test otočily všechny ty grafiky v testu, to by pomalu časově dalo na další recenze něčeho jiného.

Jinak minimální fps neřešte, viz můj komentář v článku k tomu, co je to za číslo.

Sám bohužel potřebný bočník (resp. dva - jeden do slotu PCI Express a jeden pro až dva osmipinové přídavné konektory PCI Express) nejsem schopen sestrojit :-(

S velkou míru tolerance by se to na GTX 980 SLI dalo odehrát. Ale za plynulé bych to neoznačil. A když už někdo vloží peníze do drahých grafik a monitoru s 4K, tak asi nechce řešit, které detaily snížit, aby se to trochu líp hýbalo.

Na plné detaily v 1080p stačí karty s 1 GB videopaměti, na 1440p už jsou potřeba 2 (nebo něco mezi jedním a dvěma). Můžu to ještě později v redakci na nějaké 4GB kartě ve 1440p a 2160p zkusit přesněji, ale podle mě i vzhledem k charakteru kolísání mnohem lépe sedí nějaký power management.

Naopak to bude docela hodně na vrub CPU. Viz odkazovaný článek na Techspotu (hra vytěžuje rozhodně víc než dvě jádra a se silnou kartou škáluje i s frekvencí).

Nejsme. Přece jen tablety nebo herní konzole nejsou (přinejmenším v současnosti) primární náplní EHW.

BFU si na tom akorát uvědomí, že UHD je čtyřikrát FHD a že od těch displejů má čekat jemnější obraz.

Ježkovy zraky, takhle vyšilovat kvůli nevinným ilustrákům…

Stránky

Reklama
-->