Reklama

Mirek Jahoda

Příspěvky uživatele

Stránky

Stránky

Tak průběžné pořadí:

Crysis 3 302 9.24%
Far Cry 4 296 9.05%
Battlefield 4 277 8.47%
Metro: Last Light 239 7.31%
Assassin's Creed Unity 189 5.78%
Watch Dogs 164 5.02%
Dragon Age: Inquisition 163 4.98%
Middle Earth: Shadow of Mordor 146 4.46%
Witcher 2 (Zaklínač 2) 144 4.4%
World of Tanks 9 132 4.04%
Tomb Raider 125 3.82%
Wolfenstein: The New Order 124 3.79%
Ryse: Son of Rome 106 3.24%
BioShock Infinite 90 2.75%
Sid Meier's Civilization: Beyond Earth 75 2.29%
Aliens vs. Predator 74 2.26%
Total War: Shogun 2 63 1.93%
Sleeping Dogs 62 1.9%
Stalker: Call of Pripyat 59 1.8%
The Crew 58 1.77%
Thief 56 1.71%
GRID Autosport 53 1.62%
Company of Heroes 2 51 1.56%
Batman: Arkham Origins 33 1.01%
Max Payne 3 33 1.01%
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover 28 0.86%
F1 2013 19 0.58%
Splinter Cell Blacklist 19 0.58%
The Talos Principle 12 0.37%

Rovnou bych na tomto místě rád zaloboval za Company of Heroes 2. Přestože mě hra jako fandu původního Company of Heroes nenadchla, vyzkoušel jsem pořádně vestavěný benchmark a je to myslím dobrá příležitost k přidání snadno testovatelné a přitom velmi náročné hry (benchmark testuje jeden z nejnáročnějších možných scénářů, co může ve hře nastat – zimní chumelenice, dost jednotek a ještě pohled hodně „dozadu“).

Naopak mi nemusíte do tipů psát War Thunder. To prostě do metodiky zařadit nejde (ač bych opravdu rád). Dokud tedy Gaijin nepovolí přehrání replaye offline klientem nebo jiné zakonzervování starší verze. A zájem v tomto směru asi není, když jsme s Petrem dělali HWguide pro tuto hru, tak jsme psali na všechny možné lidi z Gaijinu i na jejich fóru.

Naopak na vysoko umístěné hry Shadow of Mordor, Wolfenstein: New Order a Dragon Age: Inquisition to zatím moc nevypadá. Třikrát 50 EUR za hry, u nichž nejsem stejně vhodností pro testy GPU přesvědčen, není možné dávat.

Zase špatně. Lowendové grafiky testujeme s A10-5800K. Viz např. http://www.cnews.cz/clanky/gigabyte-geforce-gtx-750-jak-si-vede-mensi-ma...

Až bude pro Mantle něco jako Fraps, tak se s tím bude dát porovnávat ledaccos. Momentálně člověk musí použít nějakej předchystanej benchmark (pokud vůbec k dané hře s Mantle existuje).

Ano, stačí si někam zkopírovat klienta, v němž byl pořízen replay a teprve pak nechat hru zaktualizovat. Takto zálohovaným klientem si snadno přehrajete replay a zopakujete výsledky třeba po třech letech. Na rozdíl od War Thunderu se přehrání replaye přes spouštěcí EXE hry (ne launcher) rozjede i bez připojení k internetu.

Ale ano, ve 4K už se zapotí kdejaká grafika i ve starších hrách (co umožňují toto rozlišení nastavit). Testy ve 4K budou rozhodně ještě příští rok takový občasník, kdežto pravidelné bych nechal v těch 1920 a pak 2560.

Tak na tu GF 8600 jsem opravdu zapomněl. A taky v tom vidím dost paralel. I když pro geeky byla zmíněná 8600 fail kartou, tak nakonec aspoň podle Steam HW Survey nabrala dost velký tržní podíl.

Tady jsme snad přetaktování nedělali? Nárůsty samozřejmě nejsou takové jako v případě méně přetaktovaných modelů. Když WF2OC i G1 Gaming drží 1380 MHz v 3D i bez uživatelského OC, tak potom dosažení 1530 MHz už nemůže přinést takový procentní nárůst.

Lhát se nemá. Takže to nedělejte ;-). Tady v recenzi byla hned dvě videa s nahraným cvrkotem cívek (a na můj tip se tím pak zabývala i naše konkurence). Problém byl hlavně u recenzentů, kteří buď testují v hlučné sestavě nebo měří hlučnost potom tak, že jen hýbou táhlem někde v Afterburneru a měří k tomu hlučnost.

Oba související grafy opraveny. Po smazání cache prohlížeče a refreshi (F5) stránky by měl být R9 280X OC nad GTX 770. Díky za upozornění.

Renonc není v tom množství čísel úplně vyloučen, takže to jdu na základě vašeho reportu zkontrolovat.

//edit: a máte pravdu, je tam chyba o sloupeček (kouká to k R9 285) u průměru v 1080p. Ve 2560 × 1600 px už to bylo v pořádku.

Technická: spotřeba (příkon) je tam pro celou sestavu. Jen abyste na to v diskuzi o těch ±10 % (když už relativně) pamatovali.

Na konferenčním hovoru bylo řečeno, že se jedná o plnou verzi GM206. Kdyby nějakou GTX 960 Ti chtěli nakonec udělat, tak musí vyjít z GM204 (protože takty už jsou tady u těch již prodávaných OC verzí dost vysoko).

GTX 465 právěže do té linie nepatří (společnými znaky je čip přímo dedikovaný/konstruovaný jako mainstream). U AMD/ATI bych taky vůbec nezmiňoval HD 5830 (kdybych začal někde u 3850, pokračoval přes 4850, 5850 atd.)

Jak se tam AOC samo nechlubí Flicker-free, tak to bude nejspíš podobný případ jako tento monitor. U těch nejnovějších už PWM (+ dokonce tu vlnovou délku modré) řeší a taky to dává u produktu v popisu náležitě vědět.

Stránky

Reklama
-->