Reklama

Mirek Jahoda

Příspěvky uživatele

Stránky

Tak kdyby tam byl třeba MT6595, tak by ani nevadilo, že je to MediaTek. Tady bude ale skoro s jistotou MT6592 (1,7 GHz je pro ten SoC typický takt a sedí i osm jader čistě typu Cortex-A7).

Kontrast v testu je, jen ho tak rychle nepřeskákat.

U Samsungu S5 jsem vyzkoušel min. tři ty profily a bohužel si nejsem jistej, jestli mezi nimi bylo i Video. Kdyby bylo označeno jako sRGB, tak ho zkouším určitě, takhle je možný, že ne. Zkusím se k němu ještě někde dostat a toto ověřit.

Ah tak, teď už to chápu. Nicméně se vám divím :-).

Taky mi to většinou sedí – O2 VDSL, http://www.speedtest.net/my-result/3831875529

Na DSL.cz to bude zkresleno vším možným od pomalejších modemů, přes Wi-Fi na posledních metrech až po procesy na pozadí. Spíš bych věřil těm třem čtvrtinám z průzkumu než statistikám z DSL, Rychlost.cz apod.

Ale to přece nemusí být ani o jemných korekcích barev. To jen část problému, abych tak řekl. Primární potřeba je už při pořizování fotky (v živém náhledu) a následně to, jakou fotku kdo považuje za bůhvíjak barevně živou/zajímavou a ona třeba není. Prostě jsou to všechny etapy vytváření obsahu tímto způsobem.

A pak je tu „konzumování“ obsahu. Ať už jsou to filmy, ať už jsou to hry (kde se vývojář něčím jako standard zabýval).

Jenže na těch smartphonech dneska probíhá i podstatná část tvorby obsahu (focení něčeho/sebe a publikace rovnou ze zařízení).

Už se tu chystají další kandidáti na přidání: Xiaomi Mi2S, Samsung Galaxy S4 Mini, HTC One Mini a Huawei Ascend P1. Než toho bude víc, abych udělal aktualizaci testu, tak se snad ještě nějaký další Xiaomi najde.

Náš kus dával ve Watch Dogs stabilně 1548, v Crysis ve speciálně vybrané scéně pak 1526 MHz. Koneckonců, jak je to i s výsledky po přetaktování uvedeno v článku. Jestli nevěříte, vaše potíž.

Asi jsme měli jinej kus :-)

Současně ale ve Watch Dogs ve 2560 × 1600 px už byl příkon celé sestavy s GTX 970 o dost nižší (viz tabulky v kapitole Přetaktování). Trochu to napovídá o tom, že hodně velký podíl na příkonu v rozlišení 1920 × 1080 px má procesor a rozdíly se pak stírají. V Crysis se CPU docela fláká, takže ten příkon je tam pro recenzi GPU o dost víc relevantní.

Obě karty od Asusu už jsem vrátil a grafiku od MSI tu mám nachystanou pro kurýra, co ji bude vyzvedávat. Už s tím tedy nemůžu experimentovat.

Pro korektní spuštění toho replaye je nutné si zachovat starého klienta (stačí tu složku s verzí hry 9.0 někam zkopírovat a pak teprve nechat tu pro běžné hraní používanou aktualizovat).

Popravdě jsem si nevšiml, kdy přesně roztočí větrák automatika. Zkoumal jsem to pomocí toho posuvníku a našel „minimální procenta“, na které zareagoval ventilátor roztočením. A 720 rpm je u těch nízkoprofilových větráčků s průměrem 9 či 10 cm tichou záležitostí (pokud někdo nespí hlavou hned u takového PC).

iPhone má uzavřené API pro GPS, takže tam je těžké něco zkoušet a testovat. Na Android je toho spousta (GPS Status, GPS Essentials) a lepší GPSky (typicky i s GLONASSem) v Snapdragonech a možná i v dalších lepších SoC od jiných výrobců strčí taková zařízení jako je Dakota do kapsy.

Tak to je právě ta výhoda (celkem 15 družic):
http://www.garmin.cz/aktualne/nove-produkty/gps-nebo-glonass.html

Akorát ji sdílí jak některé specializované navigace, tak třeba mobilní telefony s určitými SoC. 

Stránky

Reklama
Reklama
-->