Reklama

SamanCZ

Příspěvky uživatele

ale sak vime jak to je, jedno je jiste, podil Nvidie neni vubec spatnej a Phi ho neohrozi temer vubec (tam kde dominuji GPU a neni to GPURT, to je uzkoprofilova cast trhu prozatim s minimem zakazniku a v opravdu profesionalni sfere treba u filmu se GPU pouzivaji jen na urcitou cast RT kde GPU dominuji s obrovskou prevahou, tedy treba partiklove systemy, nenabidne Phi nic noveho a i 72 nebo 100 jader by bylo zalostne malo kdys tyto systemy jsou v tomto ohledu nenarocne na vykon a vytezi pocet, a tak boj proti obycejnym GPU se stovkama "jader" proste prohrava, ona to Nvidia totiz rada zaobaluje takze se jeji HW podili na tom a tom filmu, ale jiz nenapisou ze se tim rendruje treba jen urcite vrstvy ve kterych GPU totalne dominuji), stejne jako se to nedari moc ani AMD, ktere pokud neco ukusuje, tak jsou to jednotky procet ktere se prelivaj sem a tam

Phi vpodstate ohrozi jen HPC segment kde se vyplaci vice CPU oproti GPU a jak AMD tak Nvidia tam sva GPU dostali takzvane marketingem, otazkou tedy je kolik tekovich HPC to bude a jak rychle se budou nahrazovat, nebo zda vubec, precijen ekosystem HPC neni otazka chvilky, ale buduje se nekolik let a uzivatel takoveho HPC pak spoleha ze na tom ekosystemu vydrzi nejakou dobu

Vyhledej si minuléj kvartal a novinku zde na ehw o něm, psalo se tam ze NVIDIA prodala víc definovaných VGA a gpu na nich než kolik prodala AMD celkově gpu a apu dohromady ;)

Phi nijak zvlášť do dedikovaných gpu nezasáhne, jedna se o hw na profesionální a navíc dosti uzkoprofilove použití o které 99% dedikovaného gpu trhu nezavádí ani očima, natož finančně, phi nahradí spise spousty CPU, nikoli gpu ;)

jj sekl sjem se o kvartal, nejak se me to pri cekani na let nechtelo prohledavat (kdo treba nevi, tak u Lufthansy stavkovali a mozna jeste stavkuji piloti, takze cesta ze SF do Prahy byla velice zajimava), a prave v tom druhem odkazu mas hned pod prvnim kulatym grafem tucne vetsim pismem vetu "Diskrétních grafik GeForce se prodá stejně jako Radeonů a APU dohromady"

Co znamená "epic fail" ale očividně netusis :)

Nic o tom ze se to nevyplatí jsem nepsal, a asi nechápes jak funguje poptávka a nabídka, prostě maji nějakou vyrobni kapacitu a víc tech cípu prostě tsmc nevyroby i kdyby se v nvidii na hlavu postavili, takže již tak nedostatkové gtx9xx by při rozšíření o gtx960 nepomohlo a z již tak nedostatkovich karet by byli nedostatkové ještě víc, prostě az bude poptávka po současných gtx9xx uspokojena a budou mít dostatek cipu i pro gtx960, tak ji jisté nabídnou ;) do te doby je ale nesmysl uvádět na trh další kartu na gm204

Ty jsi taky fail, pokud je poptávka po současných VGA s gm204 taková ze nestihaji uspokojit poptávku, tak proč by s nim ještě rozšiřovali nabídku o další vga a tím ještě víc podpořili to ze je to nedostatkove, amd stejně nemá nic výjimečného čím by v te kategorii významně konkurovala

Mám za sebou stovky poskládaných a provozovaných PC, a ty co jedou 24\7 jsou mnohem mnohem spolehlivější ;)

Pokud VGA jela 24\7 tak je to lepší než kdys ma denně treba několik vykyvu, a 2 dny po zaruce se může vysrat jakákoli VGA, at ji koupis novou nebo jetou

2k a 4k ale porovnává pouze rozdílné VGA, porovnání mezi Mantle a DX na stejně VGA jsem tu nikde ve větších rizlisenich nenasel

Tak pokud hrajes s v malich rozlisenich a na male detaily, tak tam jsou procenta solidní, takže to aby vývojáři začali dělat hry jen pro mala rozlišení a jen v základu, takže odteď budem doufám slichavat ze za zpomalením vývoje ve vizualu her muzou přece nejen slabé konzole, ale i Mantle :D

Někdy v sobotu okolo sídla Nvidie pojezdu směr LA, tak jim tam hodin pozdrav aby na AMD tlačili ještě vic , a Mantle se na jejich karty snažili dostat za každou cenu.

a divi se nekdo, vzdit tablety s Atomem jsou tak levne ze si to s nadsazkou muze poridit i kdejaky domorodec v Somalsku, mam jeden takovej v testovacim portfoliu taky, 1600 bez dane za 7" Prestigio proste v testlabu nesmel schazet :D

ted jeste pockat az se to zacne protivit ostatnim vyrobcum a zauraduji nejake urady s pokutkama pro Intel za udajne nekale "dumpingove ceny" :D ostatne Atom za $5 nebo za kolik to vyrobcum prodavaj, no nekupte to :D

tak ty triky polis, alespon to bude z rukou opravdoveho marketaka :)

a co jako marketak nakupujes za sortiment? takze k tomu jeste delas nakupciho?

ja myslim ze je zbytecny mu to vysvetlovat, pokud maj jeho ctenari potrebu to cist a popripade nekteri i poplacavat se u toho po hrudi, tak jim to doprejme :)

ja zadnej takovej komercni neznam, komercni enginy jsou multiplatformni a vpodstate vsechny vrstvy musi dostavat podobnou pozornost odladenosti, a z tech ktere jsou nekomercni, je to odladene ciste pro jeden typ konzole podle toho kdo je plati, tam ale tezi z odladenosti jen hraci dane konzole a dane hry, viz treba Polyphony Digital a jejich Gran Turismo, a tam se dozvime co z PS4 vyzdimali za cca necele 2 mesice, a kdys se clovek hlasi k nim na job, tak zjisti ze polovina toolu je jejich vlastnich a polovina od Nvidie

zmenit vyvojarske prostredi neni snadne a trva to treba 1-2 cele dekady herniho vyvoje, a vzhledem k multiplatformnimu prostredi vpodstate neni nutne to vyvojarske prostredi menit, ono by se totiz mohlo stat ze za 4-5-6 let az budou soucasne konzole totalne zastarale, tak muze nastoupit uplne neco jineho (ARM, x86-Intel, proste neco) a cela ta masinerie na kterou se presouval vyvoj by se mohla zahodit a zacit nanovo, a to si muzou dovolit jen nejake male lokalni teamy ktere kuti gamesky treba pul roku az rok, ale ani tam to vpodstate neni treba, bo oni prave spise spolehaji na ty komercni enginy ktere si proste pronajmou :)

vsichni ti co dnes podporuji a budou podporovat Mantle se musi zaroven venovat DX a odladenosti i na Intel a Nvidii, protoze to v soucasnosti je majoritni oblast trhu

jako vyvojar mam mezi dalsimi vyvojari dost a dost znamich vlastne po celem svete, a zadna oprimalizace na HW AMD se nekona a konat nebude, optimalizace pro konzole nebo obecne vyvoj na konzole je ciste vykonostni zalezitost kde vyvojar vy jakej ma max vykon na konzoli a pro to udela zaklad (to jestli je uvnitr HW od AMD, Intelu, Nvidie nebo treba krecek v kolecku ho vubec nezajima) a z toho se pak dela konverze na PC kde se zapnou funkce ktere se vypli pro konzole a treba se pridaji nejake efekty navic, vetsi textury, lepsi lody a podobne, tedy to co vetsinou je hotove jiz v prubehu tvorby, a funguje to i v opacnem postupu kdy se udela primarne PC a pak se osekava pro konzole

jedinej z herniho teamu kterej musi resit HW stranku je programator enginu, nikoho jineho z vyvojaru nemusi HW vubec ale vubec zajimat, a jen prozajimavost, vyvojarskych nastroju pro herni vyvojare ma porad Nvidia asi 10 ku 1 oproti AMD

Stránky

Reklama
Reklama
-->