Reklama

SamanCZ

Příspěvky uživatele

rekneme to asi takto, z Intelu vymackli celkem slusnej balik

v zakaz prodeje na pude US neverim, sak on by zasejc Obama zasahnul, takze to vidim tak na remizu kde Samsung radsi zaplati, ale kdo vi, treba si to vyzerou obe spolecnosti :D

tebou napsany text prozrazuje a sleduje hlavne to, ze v oblasti videa budes asi opravdu "profik" sorry, ale to co tu pises jsou proste nesmysly, a i hodne malo kvalitni produkce v CR nedelaj takova zverstva, ze by tocili nebo rendrovali rovnou do komprimovaneho formatu cims H264 je a rovnou do videa kde si nemuzou ani prohlednout frame po frame

no a to si predstav, ze mi "amateri" dokonce neukladame jen samotne nekomprimovane frame, ale jeste k tomu treba dalsich 10-20x tolik v render elementech

finalovka se kontroluje nakonci prace, a je to celkem logicke, je to finalni produkt, takze je celkem divne aby se kontroloval driv nez na konci :)

ale jako jasny pokud je tvim finalnim produktem video nekam na net pro nekoho koho kvalita nezajima, tak je asi zbytecne to rendrovat do segmentu a jeste to pak dal ladit nebo opravovat chyby, nojono, holt mi "amateri" co musime odevzdavat nekomprimovana data, vcetne elementu ktere si naporouci (ano musime odevzdavat nekomprimovana data) a po nas to ladi jeste dalsi specialisti jako treba kompozitori, specialiste na barevne schema filmu, a dalsi...., si holt na to musime kupovat dalsi a dalsi HDD aby jsem proste ty data meli kde skladovat no, ja zato nemuzu ze takova je hierarchie u reklamy a filmu a ze treba i jen jedna jedina vterina zaznamu u 4K zaznamu do filmu znamena treba 10-20GB mista na mem diskovem poli, takovej je holt zivot :)

muzes sem prosimte napsat v jakem softu a do jakeho formatu rendrujete videa? strasne rad bych se poucil :)

nejlip screenshot

zaklady grafiky :D nechtej abych tohle hodil na graficka fora, kolovalo by to tam jako vtip jeste hodne dlouho ;)

kapacita? to myslis vazne, nebo us si delas srandu? kapacita je to posledni co by te melo zajimat, spis je to kvalita ;) kapacita/kolik to zabira je to posledni co me zajima, pri cene HDD to mozna tak zajima amatery, ale ne nekoho kdo se tim zivi

kdybych v produkci rekl ze budem rendrovat rovnou do videa a jeste v kompresy (H264) tak nejdriv bude ticho, pak silenej smich a nakonec bych si v oboru neskrtnul ;)

a co udelas kdys ti render v pulce spadne, das to rendrovat znovu? nebo co kdys jzistis v pulce ze je tam nekde chyba, das to zas rendrovat cele znova? no chtel bych videt jak bys rendroval treba neco co se rendruje treba nekolik dni v kuse :D

a tohle me ironicky naziva odborniku/profesionale? ufff :D

vis proc se rendruje do sekvenci, prave proto aby se dal nasledne nahradit byt jen jeden jedninej snimek a nemuselo se to rendrovat cele znova ;)

"jak budeš vědět, že se roztržení nestalo chybou rendereru?"

treba tak ze do videa nikdo nerendruje? jede se normalne do snimku (normalne do tiff, png, tga, bmp, ppm, raw, hdr, a kdo vi jake jeste) a video se sklada posleze, takze zkontrolovat danou sekvenci neni as takovej problem

nedovedu si predstavit ze by nekdo rendroval do videa, to by byl totalni amater

a pod rendrovanim si muzes predstavit obe procesy, jak rendering ze 3D do 2D, tak i postprodukci s 2D (treba u natoceneho materialu kde kamera proste poda sice video, ale bezestratove a snimek po snimku), vzdy ti ty "zodpovedni" lidi udelaji rendering do sekvence, video format je vzdy as ta posledni vystupni finalovka se kterou se jiz nic nebude delat

no ja bych se proste rad dozvedel v cem pri praci (krome hrani her, i to je pro nektere prace) pomuze FS nebo GS, nic vic me nezajima, sam jsi to nakousl, tak bych rad vedel kde a jak to pomuze

a ne video to opravdu neni, nikdy jsem nemel problem ani s 4k, tedy ne problemy ktere by tyto/tato technologie vyresila

o jakych artefaktech to pises? rozepis se jeste vic, zacinas se dotoho krasne zamotavt :)

uvidime, zatim to zni lakave a pokud nove Radeony tuhle pamet prinesou, bude to zase nejaky posun kupredu, ja doufam ze hlavne v oblasti kapacity a vyuzitelnosti pameti na rekneme highendovich modelech :)

video je ume konecnym produktem obcas, spise zridka, a jak to ovlivni FS nebo GS? rozepis se :)

a neni to cirou nahodou v obou pripadech technologie vhodna hlavne do her? nejak me nenapada na co bych FS nebo GS vyuzil pri praci

us v breznu jo, ze s tim ale ti vyrobci spechaj co :D

pokud ma bejt Summit dokoncenej v roce 2017, tak Volta prece nemuze prijit v roce 2018, leda by se naucila cestovat v case

"To nám asi také naznačuje, kdy by se mohla architektura Volta dostat také na spotřebitelský trh. Příchod v roce 2018 by pasoval na zhruba dvouleté rozestupy (Maxwell 2014, Pascal 2016)."

Stránky

-->