Reklama

Reed Hastings nemá problém se sdílenými účty na Netflixu, naopak je vítá

Šéf Netflixu Reed Hastings je evidentně realista a rozhodně ví, jak své zákazníky zbytečně nedráždit. Podle jeho slov totiž nemá nic proti lidem, kteří sdílí jeden účet na Netflixu a dělí se o jedno heslo. Ve video průmyslu ale nejde o nic nového a podobné vyjádření o svých šetřivých uživatelích pronesl šéf největší konkurenční společnosti HBO Richard Plepler už před několika lety.

Netflix (logo 2015)

To je diametrálně odlišný pohled například od Googlu, který proti podobnému sdílení jednoho účtu bojoval u své Hudby Play všemožnými limity na počty autorizovaných zařízení. Tyto metody se ale stejně míjely účinkem a před pár měsíci je po více než roce trvání zrušil.

 

Reed Hastings naopak v podobném sdílení vidí skvělý marketing, který ke službě může přitáhnout další potenciální předplatitele. Demonstroval to na rodinném prostředí, kde nejmladší členové mají často přístup k účtu od rodičů. To podle něj zvyšuje šanci, že se potomek sám v budoucnu stane zákazníkem Netflixu. Dalo by se tak v nadsázce říct, že ve Spojených státech se se vstupem do dospělosti počítá i s aktivací vlastního účtu na Netflixu.

Zdroj: Mobile Syrup

Oblíbené Tisk E-mail
Další články na téma: 
Reklama
Reklama

Komentáře

No bodejď by Richard Plepler z HBO nesdělil. On přece ví jak se na lopatě sedí a jak věci fungují. V době všudypřítomného sdílení a už takřka legálního cardsharingu už snad nikdo z těchhle "bossů" ani nic jiného sdělit nemůže, než že rezignoval (sorry, že mu to nevadí) :-D

este nech osvieteny(haleluja) Reed hastings odblokuje nelogicke zamknutie casti ponukanych serialov/filmov pre nas europanov(region lock) a tu sluzbu si aj zaplatim