Trápí vás zasekávání s GeForce GTX 680? Vypněte Vsync

0

Jedna z novinek, se kterou přišla Nvidia u svých nejnovějších grafických akcelerátorů série GeForce 600 (alias Kepler) je adaptivní vertikální synchronizace, která má za úkol odstraňovat „tearing“, ale zároveň neomezovat výkon karty tam, kde framerate klesne pod obnovovací frekvenci displeje. Jak se ale občas u takových novinek stává, podpora ze strany ovladačů potřebuje ještě trochu vypilovat. Na oficiálním diskuzním fóru Nvidie se sešli majitelé GeForce GTX 680, které při zapnuté vertikální synchronizaci trápí trhání ve hrách. S tak výkonnou kartou to zajisté není normální stav a je to celkem nepříjemný problém.

Ačkoliv se ne všem uživatelům podařilo problém reprodukovat, Nvidia o něm ví, ba dokonce zná jeho příčinu a ví, jak bug v ovladačích opravit. V prohlášení, které společnost poskytla médiím, slibuje nápravu v další „velké“ verzi ovladačů (současná je 301.10 WHQL, to je ale z pohledu Nvidie stále „série 300“), kterou vydá někdy v průběhu června. Proč až tak pozdě? Oprava si prý vyžádá rozsáhlé testování. Do té doby Nvidia majitelům svých nejnovějších karet radí, aby Vsync vypnuli, buď ve hře, nebo natvrdo přes Nvidia Control Panel.

Zdroj: Legit Reviews