Reklama

Trh s nositelnostmi v posledním roce vzrostl o téměř 172 procent

Nositelnostem se daří stále více. Totéž se ale nedaří říct o chytrých hodinkách a celý segment primárně pohání především levné fitness náramky od Xiaomi či zavedená klasika jménem Fitbit. Jedinou světlou výjimkou je Apple a jeho Watch, kterých se za celý loňský rok prodalo téměř 12 milionů kusů a z celého prodejního koláče si ukousl necelých 15 procent.

Během posledního loňského čtvrtletí včetně vánočního období byl však Apple už druhý. Na první pozici Fitbitu ale stále výrazně ztrácel. Kusové prodeje Fitbitu jsou dvojnásobné.

Trh s nositelnostmi v posledním roce vzrostl o téměř 172 procent | Zdroj: IDC

Z dalších společností, které známe především z mobilní branže, se do silné pětky podařilo probojovat jen Samsungu. Ten vděčí především Gear S2, jež na trh vstoupily s vlastním operačním systémem Tizen OS. To jde poznat především na úzké nabídce aplikací, uživatelé však dokázali ocenit především jednoduché NFC platby, které krom Samsungu a Applu nikdo jiný zatím nenabízí.

 

Pětici uzavírá Garmin se svou hromadou produktů, která je určena pro profesionální nebo alespoň nadšené sportovce. Je však s podivem, že i Garmin, který cílí na velmi specifické zákazníky, se dokázal dostat před jinak známější Huawei či LG, jež vsadily na systém od Googlu.

Trh s nositelnostmi v posledním roce vzrostl o téměř 172 procent | Zdroj: IDC

Zdroj: IDC

Oblíbené Tisk E-mail
Další články na téma: 
Reklama
Reklama

Nové časopisy Extra Publishing