Aktualizovaný monitorovací nástroj GPU-Z ve verzi 0.7.8 už rozpozná i nové dvoučipovky

0

Oblíbenou diagnostickou a monitorovací utilitu GPU-Z vám jistě nemusíme představovat.  Dnes vyšla nová verze nesoucí označení 0.7.8, která přináší hned několik změn.

GPU-Z 0.7.8

První změna se týká rozšíření podpory grafických karet. Program nyní správně identifikuje nově představené dvoučipové modely obou hlavních výrobců – Nvidia GeForce Titan Z a AMD Radeon R9 295X2. Přibyla také podpora mobilních čipů Nvidia GeForce GTX 880M, 870M, 860M, 850M, 775M a AMD Radeon R9 M275.

Jednou z nejdůležitějších novinek je možnost změny velikosti okna. Tato funkce je dostupná pouze pokud máte aktivní kartu s názvem Sensors.Na této záložce jsou vykreslovány grafy s aktuálními údaji o vaší grafické kartě. Po přepnutí na jinou kartu se velikost okna vrátí do normálu.

 

Další změny jsou již spíše kosmetického rázu a týkají se především oprav jednotlivých údajů. Novou verzi této utility můžete stahovat na tomto odkazu.

 

Zdroj: TechPowerUp

Ohodnoťte tento článek!

1 komentář

  1. „Po jeho vydání každopádně karty s 28nm GPU na bázi architektury GCN budou DirectX 11.2 plně podporovat (dle AMD jako jediné; uvidíme ale, jak to nakonec bude).“

    nvidia to zrejme neumi, protoze neumi nativne ani DX11.1 viz clanek zde:

    diit.cz/clanek/gpu-kepler-nepodporuje-directx-11-1

  2. Ako je mozne ze tu zasa smradi Jan Belka alias stratos, alias debil…? pokial viem tak multiucty su zakazane. Dajte tomu ban lebo to tu dopadne ako na zumpe u stacha. V zaujme demokracie si odhlasujme ze ho tu nechceme. pocitamze sme drviva vacsina, pretoze tepla (ka)belka sa aj tak nicomu nerozumie.

  3. Tu dobu si moc dobře pamatuju přecházel jsem z 3Dfx na Ati 9000 a co neskutečné zábavy jsem si užil s Catalystama, na to asi nikdy nezapomenu.

    Ještě že to jakš takš dali do nákupu další grafiky dohromady  🙂

    Jo ovladače grafických karet v té době byly na Atinách peklo, oproti tomu dnešní problémy s drobnostma typu sem tam blikající textura v dálce v BF3 je už jen slabej čajíček.

    PS: 3Dfx Glide v té době taky upadal, zlá nVidia, ATI a Matrox, když by 3Dfx nepřeválcovaly, tak jsme mohli mít Glide do teď. :)))

    Fňukat 15 let zpětně … roztomilé.

  4. Nemusím chodit pro ten příklad daleko. Je to mnou zmiňovaný tiled resources, který je podporován ve dvou variantách.

    Pro grafiky s pouze DX11.0

    A potom varianta s přímou hardwarovou podporou (tj. DX11.2).

    Tady máš video, kde je to rozebráno, abys to pochopil i ty a nešířil bludy.

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QB0VKmk5bmI

    A k tomu tvému výkřiku do tmy..

    a perlicka na zaver, nektere z novich funkci jsou dokonce nahraditelne prez jina API a funguji v nich dokonce lip a jiz u her ktere tu davno mame ! takze neco si troufat a vedet je docela rozdil 🙂

    U druhé varianty bude tato technologie z důvodu přímé podpory v HW rychlejší, protože jsou obě pod stejným API a tím je DirectX.