Audi a Volvo do nové generace vozů integrují Android Auto

5
Android Auto

Nenechte se zmást, rozhraní Android Auto již dnes funguje ve 300 vozech a rádiích nebo je možné jej používat přímo na mobilu. Dosavadní verze je ale plně závislá na smartphonu. Auto slouží jen jako zobrazovač, logika se nachází v telefonu. Google ale vyvíjí plnohodnotný Android, který by automobilky mohly nasadit do palubních systémů.

Jako první tak učiní Audi a Volvo. Podrobnosti bychom se měli dozvědět již ve středu, kdy odstartuje konference I/O. Zatím Google říká, že Android v autě bude moci ovládat klimatizaci nebo okna stejně tak dobře, jako přehraje vaši oblíbenou hudbu ze Spotify, přes navigaci vás dovede na určené místo nebo vám hlasový Assistant zodpoví dotazy. S LTE modemem byste mobil ani nemuseli mít u sebe.

Podle obrázků od Audi a Volva to mimochodem vypadá, že vzhled rozhraní si budou moci automobilky upravit tak, aby ladil s interiérem.

Audi a Volvo do nové generace vozů integrují Android Auto

Ohodnoťte tento článek!

5 KOMENTÁŘE

  1. už jen chybí smlouva o tom, že orpavy na autě si nesmíte dělat sám a stejně tak nahrání MP3, bude potrestáno odnětím svobody až na dvě léta a propadnutím vozidla státu. Navíc subjekt zaplatí pokutu 200.000€ur do fondu EU.

      • Nezlob se na mě, ale dnešní auta jsou s tímhle naprosto v zadeli. Pokud to vezmu kolem a kolem, tak od zavěšení předních kol škoda forman VW golf, se prakticky jiné zavěšení nevyrábí. Vlečná ramena vzadu to stejné. Od nějakýho roku 1998 se do mladších aut montují už jen kazítka. Jako podívej si do práce sháním 4×4, na občasné ježdění do problémových lokalit, po stavenštích apod. ale navíc potřebuji malé auto, které nemá problém s rychlou jízdou po dálnici. Takové existuje jen Korres, jenže do toho dávají gigantickej motor a není to seriová výroba. Co bys mi doporučil? Všechny auta mají dneska v sobě tunu elektroniky, přitom to není potřeba. u BMW zase CanBus, jenže všechno drahé a do terénu škoda. Ano pro mě je opravdu nejcenější na autě pořád to že to má kola volant a motor a to ostatní mě zajímá až potom. Klidně se obejdu bez navigace, autorádia a automatických stahovaček, pokud to bude 4×4 s rozumnou spotřebou. Já vím skončili bychom u Subaru, ale to je uchlastanec. V naftě poruchový. Nezačneš se tady doufám ohánět škodovkou, složitou jako prase, se zbytečnostma a kazítkama. Předraženej Yeti kterej jezdit rychle enumí a kodiak je nakupní taška pro zlatokopky. Navíc nemám milion na to pořídit si novýho jaguára fuma nebo range rovera evoque, protože nejde o pořizovací cenu, ale jde o náklady na servis, které se bezproblému vyšplhají na kupní cenu auta. A to je něco jo setsakramenstky špatně. Takže ano žigul bez MP3 by dneska byl trhák, pokud by nebyl předraženej. Najdi si na googlu, vozí sem ruské auta, UAZy a Gazzely. Z ruska… ale ty cenovky z toho ti spadne brada, jenže jde o to že ty auta vydrží neskutečně moc. Problém je že na dálnici už to žádná hitparáda není.

        • Myslím, že jsme trochu mimo téma, ale tak nějak obecně platí, že auta do terénu jsou holt jiná, než auta na dálnici.
          Pokud chceš aby to byly dálniční střely s terenními schopnostmi Defenderu, asi nic kloudného nenajdeš. A pokud ano, budeš muset platit.
          Na druhou stranu, kolik chceš po té dálnici jezdit?