CES: Batohy a kufry Pelican pro opravdové muže

0

V záplavě notebookových brašen (kompletní galerii přineseme po skočení veletrhu) nás občas některý výrobce zaujme výrazně víc, než jeho konkurence. Do této kategorie zcela určitě patří firma  Pelican, která nabízí notebookové kufry a batohy pro opravdové tvrďáky.


Nejvíce nás samozřejmě zaujala přezka s integrovaným otvírákem

Na výstavě značka předváděla podstatnou část svého portfolia, a každý kousek byl zajímavý. Viděli jsme několik modelů tzv. HardBack Case, tedy odolných, pevných kufrů pro co nejvyšší ochranu notebooků prakticky před čímkoliv kromě palných zbraní, a také mírně standardněji (ale opravdu jen mírně) působící batohy s pevnými zády, které působí jako z nějakého válečného sci-fi, a které nás popravdě asi nejvíce zaujaly otvírákem na pivo integrovaným na popruhu.

  

Žádný z nabízených produktů není nic, co bychom doporučili pro každodenní přenášení. Pokud ale plánujete expedici do neprobádané jihoamerické džungle, útok na japonskou velrybářskou loď s organizací Sea Shepherd, nebo dáváte dohromady vybavení pro apokalypsu, která nás čeká 21. prosince (podle mayského kalendáře… údajně), tyto batohy váš notebook spolehlivě ochrání (což bude v postapokalyptickém světě důležité, protože kvalita a dostupnost servisů půjde rozhodně dolů). A ještě s tím otevřete pivo.

   

CPD Industries, tedy výrobce stojící za značkou Pelican, nabízí ke všem svým produktům doživotní záruku na defekty, pokud produkt používáte v souladu s návodem k použití (což se, alespoň podle jejich webu, v podstatě omezuje na mazání O-kroužků a přiměřené zacházení, tzn. nenahradí vám batoh, který jste zapálili). Za kvalitu a odolnosti si sice budete muset připlatit, ale to je v tomto případě omluvitelné – nikdo snad nečeká takto odolné a zpracované batohy a kufry za padesát USD. Do ČR se tyto výrobky bohužel oficiálně nedováží, ale správnému militaristovni jistě nebude dělat problém objednat si je z USA.

Zdroj: Jan Čarek / CES 2012

 

CES: Batohy a kufry Pelican pro opravdové muže

Ohodnoťte tento článek!

1 komentář

  1. Vypadá to parádně, Lenovo mám rád. Nicméně ačkoliv to není Thinkpad a kovové panty by k této úvaze mohli svádět, připadá mi že tímto produktem výrobce cílí více na pracovně zaměřené jedince. Tomu ovšem neodpovídá lesklá úprava displaye. Chápu, že tablety potažmo telefony si nikdo nedokáže představit s matným displayem. Proto si myslím že výrobce řešil zajímavé dilema a určitě se najdou dva tábory lidí, kteří budou hájit své ideje.