V první sedmičce jsou ale i další společnosti, které Millward Brown řadí do kategorie „Technologie“. Hned druhý je Google, za ním IBM a na sedmém místě pak Microsoft. Mezi tuto silnou skupinu se dostaly jen potravinářské giganty McDonald's, Coca-Cola a americký operátor AT&T. Žádná česká firma se do žebříčku neprobojovala a z těch evropských je nejvýše Vodafone (17. místo, hodnota 39,7 mld. USD).
| Pořadí | Značka | Hodnota | Změna oproti 2012 | Kategorie |
| 1. | Apple | 185,1 mld. USD | +1 % | technologie |
| 2. | 113,7 mld. USD | +5 % | technologie | |
| 3. | IBM | 112,5 mld. USD | -3 % | technologie |
| 4. | McDonald's | 90,3 mld. USD | -5 % | fast food |
| 5. | Coca-Cola | 75,4 mld. USD | +6 % | nápoje |
| 6. | AT&T | 75,5 mld. USD | +10 % | telekomunikace |
| 7. | Microsoft | 69,8 mld. USD | -9 % | technologie |
| 8. | Marlboro | 69,4 mld. USD | -6 % | tabákové výrobky |
| 9. | VISA | 56,0 mld. USD | +46 % | platební karty |
| 10. | China Telecom | 55,4 mld. USD | +18 % | telekomunikace |
Zajímavostí je, že mezi největší skokany patří Samsung, který poskočil o 25 míst nahoru, když meziročně o 51 % posílil hodnotu značky na celkových 21,4 mld. USD. Rostl také eBay, značka má cenu 17,7 mld. USD (40% růst) a v žebříčku si polepšila o 17 příček. Jedním z největších propadáků je naopak Facebook, který se v tabulce posunul o 12 místo níže na 31. pozici. Hodnota 21,3 mld. dolarů je o 36 % nižší než loni.
Tato čísla samozřejmě „nic“ neznamenají, jsou to jen virtuální ukazatele, které zohledňují, jak se které firmě daří a jak je vnímá veřejnost. Kompletní výsledky a vizualizace najdete zde.
