Odpovídáte na názor k článku Bude to stačit na konkurenci od Nvidie? Výkon Radeonů RX 9070 a RX 9070 XT prozrazen. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
A, potrefesá husa nejvíc kejhá.
No tak začneme tím, že odbornou veřejností Vávrovo opěvované KCD2 používá čistou rasterizaci a SVOGI, které RT jádra ani nepotřebuje. Přesto vypadá báječně, narozdíl od UE5 hry běží bez věčného stutteringu a běží to i na kalkulačce Texas Instruments (pozn. autora: hyperbola).
Je zjevné, že stále nemáš ani ponětí. RT (nebo snad dokonce PT) pro celou scénu je u AAA ještě dlouhé roky v nedohlednu. Všechno je teď kompozitní raster + RT, takže je to naopak ještě víc práce než dřív. "Vávra cosi říkal o prachu" - to je herní režisér, nikoliv vývojář herního enginu. Ten o tom ví absolutní kulový. RT nemá na particle effects žádný vliv. Nikdo není takový cvok, aby kolidoval prachové částice.
Budiž tedy doba rozmazaného obrazu, interpolace, fejkových snímků, grafických artefaktů. Výborná doba pro herní nadšence (pozn. autora: sarkasmus).