16GB verze by nemusela být špatná, akorát ty GDDR7 paměti v této cenové kategorii to budou kazit, v tomto bude AMD mít výhodu, ale pokud někdo chce nVidia a nevadí mu příplatek tak proč ne. O 8GB verzi nemá smysl uvažovat, to je past na zákazníky dneska už.
Ve finále 60Ti 16G i 70 12G Na tom budou podobně, jedné dojde výkon, druhé VRAM a stejně se bude muset jít s detaily/fíčurami dolů a cena obou bude také relativně blízko (16,5 vs 15k). Bude to hodně záležet na skladbě her a technologií které člověk plánuje používat.
60XT 16G pokud udrží cenu ( asi by se dalo ~350$=10500,-) tak pokud člověk netrvá na NV, (protože potřebuje CUDA, módy do jeho her jsou šité na míru NV...) by mohla být velmi dobrá volba.
60XT 8G bude asi nejméně zajímavá karta, pokud nebude velký cenový rozdíl proti 16G, těch ~50$ ušetřit nebude mít asi žádný smysl, pokud tedy ten rozdíl neudělají větší, tím že 16G nacení hodně vysoko.
60Ti 8G pokud bude za 399$=12k bude zajímavá opravdu jen pro ty co trvají na NV a mají omezený rozpočet.
5060 bych čekal že proti 4060 podraží, krom drahých paměti bude mít větší čip a tak by se mohla vrátit cenovka 329$, pod desítku se holt budeme muset stále uskromnit s 8G nebo jít do něčeho z bazaru...
Čistě fakticky, frame gen je extrapolovaný snímek, který se tvoří na základě předchozích.
Interpolovaný je třeba snímek v TV, kde není nutné řešit real-time přenos
Tyhle herní technologie to dělají stejně. Interpolují z předchozího a budoucího snímku (ten musí zůstat ve frontě nezobrazený a čeká až budou zobrazené ty interpolované).
Kdyby nemohly využívat obousměrnou predikci, tak by to nejspíš mělo velmi špatné výsledky s divným chováním u pohybujících se objektů.