Jen opatrně na registraci. Při mojí registraci došlo neznáme chybě. Jeden den to normálně fungovalo a druhý den mi Amazon tvrdil, že pro email neexistuje účet. Provedl jsem registraci znovu. Včera uběhla 7 denní zkušební doba (prime video). Prime si strhla platbu a já v bance zjistil, že si ji strhla dvakrát. Strhla si ji o dva dny dříve za ten první zmizelý účet. Tedy jsem zaplatil dvakrát. Kartu jsem odebral a čekám co se bude dít.
Komunikační kanály nejsou funkční na email nemám žádnou odezvu. Chat mi hlásí neznámou chybu, ale žádné řešení. Linka se mi ozvala, ale je to bot v angličtině a nedá se nic domluvit. Katastrofa. Na tyto služby by si EU měla posvítit. Naši zakonodarci stojí......
"Naši zakonodarci stojí......"
Přesně tak. Nevytvořili prostředí ve kterém by mohla vzniknou obdoba Amazonu spadajíčí do našeho zákoného prostředí. A lidé pak "musí" používat služby společností, kterté nespadají pod náš právní rámec. Měli by lidem zakázat takové společnosti používat!!!
Ale prd. Například v Německu službu Prime Video také mají, ale ze zákona tam musí být německy komunikující podpora. U nás, i když zadáte, že jste z České republiky, ta nabídka tam je, tak se ozve anglický boťour. Nakonec se mi ozvali z Indie, jenže odkazují na nefunkční podporu. Tak třeba se ozve někdo z Amazonu. Naše zákony českou podporu nevyžadují.
2. 8. 2025, 16:44 editováno autorem komentáře
Proč nepoužíváte virtuální / jednorázovou platební kartu? Skoro každá banka to už umí. Zákonodárci proti blbosti?
3. 8. 2025, 12:53 editováno autorem komentáře
Kde píšu, že ji nevyužívám. Řeším, že mi platbu strhli dvakrát (nakonec se mi ozvali z Indické pobočky, ale to je podle vás nejspíš v pořádku). A ano není jednorázová, používám ji na měsíční předplatné.
Proč proti blbosti? Zákonodárci mají chránit. Proto dál na západ mají kvalitnější složení potravin. Tady se to neřeší, hlavně vydělat.
PS: člověk chce pouze upozornit aby si dávali pozor a musí řešit tzv. lidové chytrolíny.
4. 8. 2025, 05:13 editováno autorem komentáře