Jen opatrně na registraci. Při mojí registraci došlo neznáme chybě. Jeden den to normálně fungovalo a druhý den mi Amazon tvrdil, že pro email neexistuje účet. Provedl jsem registraci znovu. Včera uběhla 7 denní zkušební doba (prime video). Prime si strhla platbu a já v bance zjistil, že si ji strhla dvakrát. Strhla si ji o dva dny dříve za ten první zmizelý účet. Tedy jsem zaplatil dvakrát. Kartu jsem odebral a čekám co se bude dít.
Komunikační kanály nejsou funkční na email nemám žádnou odezvu. Chat mi hlásí neznámou chybu, ale žádné řešení. Linka se mi ozvala, ale je to bot v angličtině a nedá se nic domluvit. Katastrofa. Na tyto služby by si EU měla posvítit. Naši zakonodarci stojí......
Ale prd. Například v Německu službu Prime Video také mají, ale ze zákona tam musí být německy komunikující podpora. U nás, i když zadáte, že jste z České republiky, ta nabídka tam je, tak se ozve anglický boťour. Nakonec se mi ozvali z Indie, jenže odkazují na nefunkční podporu. Tak třeba se ozve někdo z Amazonu. Naše zákony českou podporu nevyžadují.
2. 8. 2025, 16:44 editováno autorem komentáře
Kde píšu, že ji nevyužívám. Řeším, že mi platbu strhli dvakrát (nakonec se mi ozvali z Indické pobočky, ale to je podle vás nejspíš v pořádku). A ano není jednorázová, používám ji na měsíční předplatné.
Proč proti blbosti? Zákonodárci mají chránit. Proto dál na západ mají kvalitnější složení potravin. Tady se to neřeší, hlavně vydělat.
PS: člověk chce pouze upozornit aby si dávali pozor a musí řešit tzv. lidové chytrolíny.
4. 8. 2025, 05:13 editováno autorem komentáře