Jseš vygumovanej propagandou z televize.
Realně je to přesně naopak, vyzuříš se u hry a v reálu pak nemáš tendenci někomu ubližovat, protože jsi prostě psychicky vyřáděnej z té hry.
Všude se říká jak hry způsobují agresivitu, podle mě je to přesně naopak, ty hry vybíjejí tu agresivitu a kdyby nebyly hry tak jsme na tom daleko hůř.
A jak Vávra řekl, že pro něj bylo taky děsivý, že někdo vy zabíjel všechny herní postavy jen proto aby zjistil co se stane. Což tak trochu nezapadá do psychologického stavu maniackého vraha ale spíš studim programátorství a principů ve hře.
Kolikrát jsem postavičku při učení se na unreal engine zabil a nepřipadal jsem si jako vrah, proč? protože ji ve skutečnosti nezabijíš, jen ji nastavíš, že po nějaké vyvolané akci se odpojí ovládání postavičky a vypneš její kostru a nastavíš gravitaci na nula. nebo tak nějak, postavička se zhroutí na zem jako mrtvá, ale v realu není mrtvá, jen na ní engine přestal uplatňovat ovládání. Bacha, ona totiž ta postavička vlastně ani nikdy nebyla mrtvá ani živá, je to jen textura která se hýbe.
Já chápu co píšete, pouze upozorňuji, že to jaksi nesedí.
Nikde jsem napsal, že jsou lidi zblblí z hraní her a probouzí to v nich násilí. Psal jsem, že jsou lidi od přírody násilní a že proto mě nepřekvapujou jatka v KDC2. Toť vše.
Není nic špatného na tom, přiznat si omyl. Jsme jen lidi, co mají násilí v genech.
8. 5. 2025, 14:23 editováno autorem komentáře