Zákazník získá prodloužení záruky svého telefonu o 12 měsíců, zkrácení vyřízení reklamace na 15 dní a po tuto dobu také zapůjčení náhradního přístroje.
Vyšší stupně pojištění pak pokrývají také cenu opravy či ztrátu při krádeži. Podle statistiky zveřejněné T-Mobilem (autorem je pojišťovna BNP Paribas Cardif a právě tato pojišťovna pak jistí pro T-Mobile vaše smartphony) už každý třetí Čech někdy přišel o telefon. Ať už šlo o odcizení, rozbití, nebo utopení. Průměrná cena opravy telefonu činí 67 % hodnoty nového. Nejdražší je stále výměna displeje, proto je také vidět tolik telefonů s pavoukem přes displej, které se do servisu nedostanou.
Vyšší úrovně pojistného M a L pokrývají poškození pádem, vodou, elektrickým proudem, dětmi, zvířaty či krádeží. V úrovni M s limitem 10 000 Kč a nejvyšší stupeň pojištění má limit na úrovni 50 000 Kč. Platí to i pro incidenty v zahraničí, bez amortizace a bez spoluúčasti. Pojistnou událost lze hlásit i přes aplikaci Můj T-Mobile
Vhodný limit odpovídá hodnotě vašeho telefonu. Se smartphonem střední třídy, například Samsung Galaxy A55, Motorola Edge 50 Neo, Honor 200 5G či Xiaomi 13T (výběr podle ceníku T-Mobilu) má tedy stačit prostřední stupeň za 99 Kč měsíčně.
Nejvyšší stupeň za 249 Kč měsíčně pak stačí s rezervou pár tisíc i na nejdražší telefony v nabídce, kterými jsou aktuálně Samsung Galaxy Z Fold6 512GB a iPhone 16 Pro Max 1TB.
Pro jistotu S za 29 Kč měsíčně nabídne:
- Prodlouženou záruku o 12 měsíců
- Garance vyřízení reklamace do 15 dnů
- Zapůjčení náhradního telefonu po dobu řešení reklamace
Pro Jistotu M za 99 Kč měsíčně nabídne:
- Všechny služby Pro Jistotu S
- Pojištění Standard proti poškození nebo odcizení telefonu až do výše 10 000 Kč
Pro Jistotu L za 249 Kč měsíčně nabídne:
- Všechny služby Pro Jistotu S
- Pojištění Premium proti poškození nebo odcizení telefonu až do výše 50 000 Kč
Co není součástí pojištění?
- poškození kryté zákonnou zárukou nebo zárukou za jakost,
- poškození v důsledku obvyklého používání (např. poškození povrchové úpravy, poškrábání, ošoupání, vyblednutí barvy) či jiné poškození, které nemá vliv na funkčnost a použitelnost věci,
- poškození způsobené nesprávnou instalací, používáním, opravou nebo údržbou,
- ztrátu nebo zapomenutí věci,
- odcizení věci v důsledku vašeho úmyslného nebo nedbalostního jednání (např. opuštění přístroje na nechráněném, volně přístupném místě např. v nákupním košíku, na stole v restauraci, v nezamčeném automobilu apod.),
- na škodní události, k nimž došlo v důsledku podvodného nebo jinak protiprávního jednání pojištěného,
- příslušenství věci.
Zdroj: T-Mobile