Logitech mění tvář, má nové logo a bude klást větší důraz na design

8. 7. 2015

Sdílet

Ilustrační obrázek Autor: loriklaszlo – Depositphotos
Ilustrační obrázek

Logitech se pohybuje na poli periferií již přes 30 let, avšak nyní prodělává nejrazantnější proměnu za svou dosavadní historii. Modernizace se dočkalo logo i přístup k vývoji produktů, do kterého budou nově mnohem více promlouvat také designéři. Vybrané produkty, které budou patrně hlavně designovou záležitostí, dostanou dokonce novou značku – Logi.


Logo společnosti se nově zjednodušilo, zmizel znak a zachován zůstal jen text v mírně odlišném řezu. Ve stejném duchu je i logo nové obchodní značky Logi.

Největší změny by se měly odehrát ve vzhledu produktů. Značka se snaží redefinovat svou identitu a hodlá stavět na jednoduchém a designu produktů. Ty by měly být barevnější, což ostatně velmi jasně demonstruje video níže.

" frameborder=„0“ height=„360“ width=„640“>

Na designových produktech bychom měli začít vídat značku Logi, zatímco logo Logitech nejspíš zůstane na zařízeních, která se budou držet konzervativnějšího provedení a pravděpodobně také na herních produktech.

První modely vycházející z nové filozofie by se měly začít v nejbližší době objevovat na stránkách výrobce a na sociálních sítích. Do prodeje by se měly dostat v průběhu příštího roku.

Zdroj: <a>Logitech

Kvíz týdne

Tyto konektory zná každý. Ale víte, co jejich zkratky doopravdy znamenají?
1/9 otázek