Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Křemík Radeonů RX 9000: Detaily a novinky architektury AMD RDNA 4. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 2. 3. 2025 7:34

    Sing

    Jsem to vypsal do bodů:

    1) Změnili GDDR6 za GDDR7
    2) Zvedli velikost L2
    3) Vyhodili shadery jednotky, které uměli FP32
    4) "Vylepšený" Shader Execution Reordering
    Zapnout se musí přes API.
    nemusí mít vždy pozitivní efekt.
    5) Neural shadery vylepšují výkon v AI.
    6) Vylepšený RT
    7) Stochastic Texture Filtering
    Přidává šum.
    8) Podpora FP6 a FP4 zvedá výkon v AI.
    9) PCIe 5.0
    10) DP 2.1b
    11) Multimediální akcelerace: Inkrementální zlepšení
    12) Data o teplotě hotspotů nebudou přístupná
    13) Mega Geometry vylepšuje RT
    14) Komprese dat BVH struktur šetří RAM při použití RT
    15) DLSS 4
    16) Vylepšený AI model
    17) Frame Warp vylepšuje bod 15)
    18) AI textury,

    Který z bodů zlepšuje efektivitu?
    Ani jeden! Jen zvedli hrubý výkon na úkor spotřeby.

    Všechno ostatní jsou jen omalovánky. AI, RT, DLSS.

    Pokrok 0 slovy: Nula nic.

    2. 3. 2025, 07:36 editováno autorem komentáře