Boa, to sú fajné technológie a evolučný prístup k lepšej grafike. Stále vymýšľajú niečo šialené v tej nVidii ...
btw.. pripravuje niečo nove aj AMDe, či sa ešte stále snažia skopčiť poriadny AI upscaler tak najbližšie roky nemajú čas? :D :D
Vlko, koukám, že moc nesleduješ situaci v IT a jen občas vyblinkáš takovýto nesmysl.
Pozoroval jsem videa při vypuštění obou výrobců.
Nvidia nic moc, když vypustím Fake generátor snímků, který rozhodně nepovažuju za zlepšení, tak DSL4 jen lehce zlepšila kvalitu
Když jsem ale viděl s čím vším přišlo AMD, tak jsem měl o tom, jakou kartu koupím jasno. AMD zlepšilo snad vše, co mi u ní chybělo. Takže za mě pokrok daleko větší než Nvidia. Klidně si to dohledej na youtubu... ale to ty stejně neuděláš, protože by si pak věděl, že si lhal.
Možná jen co se týče kvality DSL a FSR, za mě prakticky na stejné úrovni, člověk by musel hledat lupou rozdíly. A spíš u DSL byly vidět nějaké artefakty.
Sme sa nepochopili, o DLSS vs FSR mi vobec nešlo :)
Ja kupujem silné karty aby som DLSS ani FG nemusel používať, takže je mi to fuk. Išlo o to, že pokial AMD stále ešte len pracuje na FSR, má nV oči upreté už úplne inde na niečom novom.
Prečo AMD neprináša viac nové technológie, soft aj hardware, veci ako nVidia s raytracingom či PhysX, Remix alebo teraz to ACE? AI ako realistické NPC postavy? Proste úlet :)
16. 3. 2025, 21:46 editováno autorem komentáře
No na to je zbytečný reagovat. Vždyť celý DirectX 12 vzniklo díky AMD, kdy Microsoft tlačil jen DX11 a s Mantle byl donucen tu DX12 udělat.
PhysX ? Jako fakt? Že s tím přišla Nvidie? Koukám, že ti do mozku Nvidia vyžrala díru a ty papouškuješ jejich marketingové oddělení. PhysX jen koupila, moc přínosu přes GPU tomu nedali a proto ho teď nechali umřít.
RayTracing? Jako vážně že s tím přišla Nvidia? Zase lžeš, přišla s tím AMD, teda tehdy ještě ATI, ale bylo to tak náročný, že to odložili, až budou mít grafiky výkon. Ale Nvidia to opět jen převzala od AMD
Takže ano, je to úlet, jak ta Nvidia sama nic nevymyslí, to samozřejmě trošku přeháním, přišla s novým napájecím konektorem... :D :D :D (a ten vlastně taky není její :D )
17. 3. 2025, 14:49 editováno autorem komentáře
Moc to prežívaš
Mantle, DX12 viem, async compute bolo fajn, ale tak aspoň z posledných 5-10r by sa dačo nové hodilo.
Číže to rátaš tak, že amd (ati) malo niečo nakreslené v šupliku (patent?) a čakajú ako u G-Sync či RTX, až to nV po rokoch spopularizuje a potom to vytiahnu? Mno inovatívne ako hovado, tak sa to robí :D
Takže lepšie dobre kúpiť ako blbo vymyslieť, čo? :)
17. 3. 2025, 15:22 editováno autorem komentáře
Nebyl první s RT náhodou ještě Matrox? Ale to je nepodstatné. Za mě poslední zajímavou generací GeForce byla GTX 10xx, u AMD bych pak musel ještě mnohem dál do historie, někam k řadě HD 7xxx, možná ještě 2xx, pak přišla těžká krize. Pak to celé začala deformovat kryptohorečka, Covid a další kdyptohorečka. A vylezli z toho mutanti DLSS a Unreal Engine 5, aby je dorazila AI, což se jí (bohužel?) ještě nepovedlo. Poslední dekáda se prostě moc nepředvedla. Na PC jsem tak přestal hrát z minima už úplně, protože nemám chuť investovat do lowend karty cenu někdejší vyšší střední třídy, abych si 2 hodiny týdně zahrál něco novějšího, povětšinou ještě hůř vypadajícího než před 10 lety.