pouzivam fluid motion iba vo vybranych hrach, kde su take prepady FPS, ze po zapnuti tejto technologie je to pozeratelne prijatelne. hlavne je to dobre v Hogwarts Legacy kde nie su ani extremne rychle pohyby a ani poziadavka na kratku odozvu. mam 6900XT a ked to chcem hrat na 2K s vysokymi detailmi a nejakym ray tracingom tak fluid motion mi zaobstara celkom plynulu hru na 100+ FPS aj v najhorsom prostredi na vykreslovanie, kde su standardne prepady z 80-90FPS v interieri na 50FPS v exterieri.
Tak já nevím kdo tady neumí číst.
On napsal, že má tuto technologii zapnutou a že mu to dropuje na 50FPS, což jsi uznal.
Pokud tato technologie generuje jeden mezisnímek, tak logicky z 1 dělá 2 snímky.
Z 10ti dělá 20. ze 100 snímků dělá 200 snímků.
Pokud to proženeš trojčlenkou, tak zjistíš, že existuje i opačná funkce a tudíž když má 50FPS tak polovina z nich je vymyšlená to znamená 25 a tak nativních obrázků je 25. Proto jsem se zarazil, že má v realu vlastně jen 25FPS nativních obrázků a tím pádem cca 50FPS dohromady s dopočítanými.
A né se mnou to nemá nic společného, protože používám kartu která ještě nedopočítává žádné snímky. A ano počkám si až horečka opadne, a ještě mě čeká práce na zahrádce a na podzim přemýšlím o pořízení té RTX5080 kdy horečka bude už pryč a ovladače a všechno bude odladěné a konečně dohraju Kingdomcome1 a mužu se pak vrhnout na dvojku a budu to mít krásně zaráz.
4. 2. 2025, 23:24 editováno autorem komentáře