Posledni leta mnelo problemy s drivermi i AMD: u rdna1 a rdna2 toho bylo taky habadej a rdna3 hned po released date nebylo moc poladeny. Kazdopadne, tady to vypada, ze drivery u Ngreedie snad ted dela nejaka '"uklizecka'" nebo nevim: oprava na opravu a hotfix na opravu, kluci to asi trochu nestihaji :D (take alespon se snazi).
Drivery občas zazlobí snad všechny. Neexistuje SW bez chyb :)
Nevšiml jsem si že by byly problémy s drivery v poslední době nějak větší nebo menší. Maximálně se o tom víc píše v médiích, když teď vychází nové generace grafik.
J, proto si vzdy vyplati pockat tak pul roku po vydani, nez to poladi...horsi by bylo, kdyby se to neresilo.
U mňa, padal len benchmark v Shadow of the Tomb Raider, ale to už opravili, naproti tomu v 3Dmarku s posledným drajverom tučne stúpol výkon, takže nV začala ladiť výkon Blackwell Architektúry a pôjde to pekne hore, mňam ((:
To majú možno sprosté decká ako na dwebe, alebo diitku, ja mam svoje topky kde som 1. na svete s mojim cpu a gpu a viac ma nezaujíma, veď ktorý debil by sa hrával na grafike? Na také <>ny mám Nintendo Switch :D
23. 4. 2025, 13:50 editováno autorem komentáře
Jasně na grafikách hraje jen debil a proto je kategorie herních grafik... ty máš dobře vyrachtáno Plko.
O ničem extra u AMD nevím. Nějaké ladění spotřeby v idle, klasické záplatování chyb ve hrách...?
Zato nV, třeba tel rollback ovladačů, co odpaloval HW na vysokých fps, mňamka...
Mne to pripadá, akoby určitých schopných a zabehnutých ľudí presunuli a na ich miesto dosadili nových, menej skúsených ľudí. Každopádne trochu po hube nvidii prajem, lebo nevedia čo od radosti..
Když nějaká firma má raketový nárůst svých produktů a zároveň se ale starají jen o zisky, tak se to dřív, nebo později, začne projevovat na kvalitě. Tohle je posledních pár generací krásně u nVidie vidět. Navíc, jak je uvedeno v článku, se pro nVidii stal herní sektor druhořadý díky krypto a ejáj horečkám. Teď je jen otázka, jestli kožený tým pozmění směr.
Nebo to bude tim ze kdo ma vetsinu trhu i pri nizsi chybovosti vyprodukuje vic problemu v absolutnim cisle. Koukni treba na telefony. U Apple se vude resit nalesteny prd jalo neprekonatelny problem, kdezto u nejake cinske znacky se ani poradne nedozvis ze update brickuje telefony a jedine reseni je vymena za novy. Coz u telefonu po zaruce potesi. Jenze to byl pripad low end modelu, ktery nikoho nezajima (krome majitelu) tudiz o tom nikdo nepise.
Srovnávat hořící konektory u dvou generací p sobě, černé obrazovky a chybové čipy s leskem pouzdra nějakého iPhone? To vážně? Zkus to bagatelizovat jinak, máš na víc!
Já bych spíše viděl přímou úměru roztrpčení s nárůstem ceny. Když se mi brikne mobil za 15 stovek, tak mě to hněte asi podstatně méně, než u modelu za 15 tisíc...
Nebo hůř - nechali AI, ať jim ty drivery přepíše a "zoptimalizuje" a teď se je horko-těžko snaží dostat zpět do funkčního stavu.
Podle mně to tam ten jeden inženýr, kterého nechali na GPU, nemůže zvládnout. To prostě nefunguje. :-)