A není?
Nechají tam žvatlat Burešparty i japonce ty své srajdy.... chceš ještě něco víc?
Bohužel úpadek pod Součkem je viditelný, nicméně i tak je ČT kvalitou úplně někde jinde než srandamédia typu CNNPrímaLži nebo Novácký zpravodajský shitcom, kteréžto si na objektivitu ani nehrají a nepokrytě cílí na tupany.
Uvedu to na pravou míru. Objektivní není žádné médium. ČT je určitě objektivní nejvíc. Spíš si vybírají co říkají a které zprávy vynechají. Jsem volič koalice, takže klid.
Pan Babiš je šedá eminence naší politiky už od začátku hned po revoluci. O tom jsem naprosto přesvědčen. Bohužel koalice je také dost zkažená a proto je jasné jak to dopadne. Pro nás voliče, vždy špatně.
ČT je nabubřelý, omezil bych je na dva kanály.
6. 3. 2025, 12:36 editováno autorem komentáře
Njn, někdy se tvých proklamacích tápu. Nicméně s tou nabubřelostí nesouhlasím. Platím měsíčně za obě veřejnoprávní média asi tolik, kolik za komerční placený kanál. Z tuzemských soukromníků nemůže zpravodajstvím, kulturou a původní tvorbou konkurovat nikdo, zahraniční můžou leda tak tou tvorbou. Fakt, že to nejhlasitější tlupa buranů na webu nedokáže pochopit, prostě nehodlám řešit.
Z vaší strany vidím jen dehonestovaní. Já umím naslouchat a přijmu argument. Ale dělá se mi zle, když čtu zbytečné urážky.
Mně nevyhovuje TV vysílání, proto ho doma nesleduji téměř 11 let. To co vidím, když jsem na návštěvě mě nepřesvědčí ke změně. To neznamená, že si nejsem vědom, že tam pár kvalitních pořadů (hlavně na ČT) je. Stále si myslím, že kanálů pod ČT je moc. Ubral bych a ušetřené peníze bych zaměřil na kvalitu.
S úctou k čtenářům.....
Jsou a nejsou. Jestli dobře chápu zákon, tak vzhledem k tomu, že mám doma TV (ikdyž pouze jako monitor k PC) tak musím poplatek platit. Musel bych lhát v čestném prohlášení. A to nemohu.
A proč pokrytectví? Někoho urážím. Mluvím někde o států, shazuji někoho do hlupáků. Nic takového nedělám. Pokrytec jste maximálně vy, když ani nedokážete uznat, že pro své argumenty máte potřebu druhé shazovat.
7. 3. 2025, 17:19 editováno autorem komentáře
ano, uznávám. Ale to není přece útok na vás nebo na jiného uživatele. Neurážím nikoho konrétně v debatě.Určitě bych neřekl, že vy jste koookot protože jste u nich. To bych si nedovolil. To je zásadní rozdíl. Spíš banku, která tu desetiletí stírala své zákazníky na poplatcích a šílených úrocích.
Ale jinak uznávám, ujelo mi to a není to správný. Omlouvám se.
7. 3. 2025, 17:38 editováno autorem komentáře
Tak ta komerční tv zvládne vyblejt ten obsah za poloviční náklady, pak je na posouzení publika, jestli je ta kvalita aspoň poloviční... A ani té reklamy člověk ušetřen není...
Obecně když už se šetří (nebo aspoň o šetření vypráví), určitě by to mělo jít aplikovat i v tomto případě, znovu definovat co je v dnešní době vlastně ta veřejná služba, kterou by tato instituce měla poskytovat. Nejspíše by to pak mohlo jít třeba aspoň o miliardicku levněji, takto je to jen další veřejný nenažraný moloch...
Když odhlédnu od kvality a zaměření toho obsahu, což už samo o sobě poměrně jednoznačně komerční TV diskvalifikuje, tak si dovolím poznamenat, že ČT šetřila celých 10 let, po které se koncesionářský poplatek vůbec nezvedal, navzdory tomu, že podle statistik ČSÚ je souhrnná míra inflace za období 2014-2024 závratných 52,4% - tedy ČT šetřila jak divá, protože dnes hospodaří s řekněme polovinou peněz než před 10 lety.
Kde tedy je ten "nenažraný moloch?"
Mě zajímají jen data a fakta, ne dojmy.
@tynyt: Nejsmutnější je, že všichni, kdo tu neustále melou o molochu, prosazují převedení těch médií do molochu státního financovaného opravdovou černou dírou. Tvrdí, že televizi nesledují, ale naprosto přesně vědí, že tam není nic pořádně. To, že je ČT jediným zdrojem zpráv a zábavy pro minority, je jim fuk. To jájinkovství je vážně úděsný...
7. 3. 2025, 17:30 editováno autorem komentáře
Tak zkus napsat, co ze tvych prispevku je postaveno na "faktech" a jak ty "fatka" meris?
Cely tvuj bla bla je postaveny na klasickem vybudovani nepratel typu Fico..beee, ja nechci dopadnout jako slovensko, Orban, beeee..ja nechci dopadnout jako v Madarsku, beeee.. nebudeme mit "objektivni" CT, Bee..pojedeme do Moskvy, beeee...
To nejsou fakta Tynyte, to jsou tvoje pocity a projekce zalozene na politickych kampanich stran, ktere ti podsouvaji.
Hele, už s tebou spolubojuje Crha... :-) to by tě mělo varovat, že sis vybral velmi ošemetnou argumentační polohu. :-D :-D :-D
Chceš fakta? Pusť si někdy maďarskou M1, nějaký diskusní pořad. I já, se svými troskami maďarštiny (kteroužto do mně dostala má dobrá žena), dostaneš těch "faktů" plnou nůši. Opozice tam slouží jen jako fackovací panák, jak pro vládní potentáty, tak "moderátora", úplně stejně jako to mají na Rossíja Odin. Pust si někdy jak vystupuje v TV lídr maďarské nacionalistické opozice Magyar - místo odpovídání na otázky - zpívá národní písničky, protože ví, že tím dosáhne daleko víc, než argumentací, kterou TV překroutí ve prospěch Orbána. Nebo si můžeš pustit STV, tam to už mají obšlápnuté Fico s Kaliňákem a vyjadřují se už jako by jim Slovensko patřilo a stačí si vzpomenout, jak to měli skoro stejně rozjeté bratři Kačeři z Polska, protože ve skutečnosti všichni nedemokrati (zprava i zleva, pokud toto zastaralé dělení chceme používat) mají stejný modus operandi.
Apropos, skutečně nevěř tomu, že mi někdo je schopen něco "podsouvat", zejména pak pologramotní politici, kteří jsou natolik neschopní, že musejí dělat politiku, protože by se jinak a jinde (až na výjimky) neuživili.
"Hele, už s tebou spolubojuje Crha... :-) to by tě mělo varovat, že sis vybral velmi ošemetnou argumentační polohu. :-D :-D :-D"
.. mne je u zadele, kdo se mnou "bojuje". Mne zajima, co dava smysl a co ne.
Takze co jsi mi vlastne napsal.. ze opozice v Madarsku slouzi jako fackovaci panak.. aha..a u nas jako neslouzi Tynyte? Co vsechny ty krasna jmena.. Dezolat, Rosofil, RUska pata kolona, Dezinformator, Extremni Popilista a td, kterymi se bezne oznacuji politicke strany a jejich predstavitele v opozici? Jsi spal posledni 3 roky a nebo mas poruchu sluchu a zraku?
Kdyz chces, aby se ti tzv. a zamerne pisu takzvani,, protoze to vetsinou neni nic jineho nez extremni forma politicke agitky vladnich hostapleru .. pravicovy populisti, dezolati, ruska pata kolona atd, nedostali do vlady, tak se v prve rade ptej, proc ma ODS tak malo procent, proc TOP09 by neprosla do snemovny jako samostatna strana, proc KDU kopiruje v tomto Top09, proc Pirati se stali patou onunci vladni koalice, kde sli dokonce proti svytm vlastnim stanovam, nez nakonec urazene odesli. Preci ptej se, proc jsou na tom tak mizerne jak jsou.
Pokud by preci nebyli a mas dostatek hlasu pro zformovani dalsi vlady, nepotrebujes si preci pomahat zadnou demagogii a vytvarenim nepratel a neustale se otirat o opozici a fanatizovat svoje volice slogany typu "at to neni jako na SLovensku".
Kdyz by to nebyla koalice neschopnych, tak tuto debatu vubec nevedeme Tynyte. To je jadro pudla. Nic jineho.
10. 3. 2025, 18:40 editováno autorem komentáře
Ehm... myslíš že tato "dehonestující" jména používá ČT, politici, nebo prostý lid? :-)
O důvodech proč podle tebe "takzvaní" dezoláti mají preference takové jaké mají, si můžeme popovídat (a můžu ti dát příklady z jiných zemí, kde žádnou ČT nemají), ale můžu ti zcela určitě napsat, že to není tím, že by to ovlivňovalo veřejnoprávní médium, nebo proto, že by za to mohli jiní politici.
A jestli máš dojem, že takový Bureš, Hranolka nebo falešný samuraj jsou schopní, no... tak to asi máš hodně krátkou paměť. :-D
Poznamka.. jedine co tobe vlastne vadi je to, ze by se mohl zmenit "naboj" zpravodajstvi CT. To je cele, proc bojujes. Ale pokud si vezmes tebou udavany prikald "bratry Kaceri", tak stejne doslo v polsku k politcke zmene, nebo ne?
A na zaver..vis ze politcka zmena, at ta, ktere fandis ty nebo ta, ktere fandi tvuj opponent je zaklad demokracie, ze...naopak tvrdit, ze jenom ja "jsem demokrat", jenom nase strana "je demokraticka" smrdi jako ryba druhy den...
A to jestli mas "statni televizi", ktera nahrava aktualnimu vladnimu "bratrstvi kocici pracky", je v dnensi dobe podle mne uz celkem jedno. Nejsi v 80 ani v 90 letech, minuleho stoleti.
10. 3. 2025, 19:08 editováno autorem komentáře
Ne, mně vadí daleko víc věcí, politické zpravodajství je jen jednou z nich, protože ČT plní spoustu dalších úloh, o kterých zjevně nemáš vůbec žádnou potuchu.
No a co se Kačerů týká, tak to prostě jen nestihli, to je celé. Na Maďarsko jsi zapomněl úplně (asi se ti to nehodilo), protože tam k tomu zabetonování už došlo a zde nejde vůbec o nějaké moje fandění, ale o to, že tyhle pokusy, které ty obhajuješ, vedou k demontáži oněch základů demokracie, o kterých tak pěkně procítěně píšeš. O tom, že jsi na naprostém omylu, způsobeném tvou sociální bublinou (že TV nemá žádnou moc) je taky docela marné mluvit.
"o kterých zjevně nemáš vůbec žádnou potuchu."
.. jak muzes mily tynyte vedet a spise jen tusit o cem ja mam nebo nemam potuchu..nepodsovas nahodou svoje domnenky jako "fakta" :))
"ale o to, že tyhle pokusy, které ty obhajuješ"
.. opet, zkus zamerit na fakta a ne svoje pocity. Ja nic neobhajuji, mne je Madarsko a Slovensko u zadele. Jsou to svobodne zeme, ktere maji pravo svobodne se rozhodovat. To ze tobe se jejich momentalni smer nelibi, je tvoje pravo, ale nenut to svoje pravo druhym laskave a uz vubec ne obyvatelum tech zemi.
A k tem demontazim mily tynyte.. za vlady Fialy a jeho duhove 5kolky doslo ke schvaleni nebo pokusu o schvaleni nejvice nedemokratickych narizeni, i presto, ze maji plnou hubu demokracie a nepratel demokracie. Aneb zlodej vola chytte zlodeje.
A tady mas duvod, proc nemam rad televizni poplatky. Nema to nic spolecneho s betonovanim toho ci onoho. To jsou tvoje projekce a strachy, ktere nemaji se mnou nic spolecneho. Kdo chce, at si plati, ale at to plati, kdo se na to diva, ne ze budu platit "dan z intetrnetu". To je presne NEDEMOKRATICKE ty demokrate :))
https://www.borovan.cz/71573/baxuv-nedomysleny-napad-s-navysenim-poplatkum-priblizuje-konec-ceske-televize
19. 3. 2025, 08:23 editováno autorem komentáře
Na tvem miste bych se pak ztraty CT jako "objektivniho" media nebal. Denni davku hnojometu ti zaruci novinky.cz a dalsi. Na to si nepotrebujes platit statni televizi :)
Jinak ja jsem pro uchovani CT, hlavne pokud se jedna s porady pro deti, kulturu a tyhle veci. Coz je presne anopak, nez vetsina tech, co rve, ze je ohrozena demokracie :))
19. 3. 2025, 10:41 editováno autorem komentáře
Zdar lidi,
normálně se už diskusí moc nezúčastňuji, ale zde musím...
Tak jak většinou s Tynytem souhlasím, tak zde opravdu nebudu.
Česká televize je odpad... neobjektivní odpad.
Jestli tu nějaká televize plní veřejnoprávní funkci pak je to Prima. Dává prostor všem názorům. Každý si pak může udělat obrázek sám. Mimo to má i programy, které by člověk právě čekal u veřejnoprávní televize (viz. Prima ZOOM).
Navíc i filmy a pod. z produkce ČT jsou otřesné. Ty na nichž se podílí Prima jsou mnohonásobně lepší.
Má li fakt být poplatek, pak by člověk měl mít právo jej nasměrovat tam, kde on sám uzná za vhodné. V mém případě by to byla právě TV Prima.
TV Prima je odpad, který nechává politiky lhát. Factchecking je bohužel pro spoustu spoluobčanů sprostým slovem, a podle toho to taky pak následně vypadá.
Bohužel si tyto populistické experimenty odsereme nakonec všichni, stejně jako se to děje nyní na Slovensku.
P.S.: máš nějaký konkrétní příklad produkce Primy, který je podle tvého mínění "mnohonásobně" lepší? Docela by mě to zajímalo.