Tip: Nefunguje záloha aplikací ve Windows Phone? Existuje snadné řešení

28. 4. 2015

Sdílet

Ilustrační obrázek Autor: loriklaszlo – Depositphotos
Ilustrační obrázek

Ve Windows Phone se standardně fotky, videa, SMS a seznam i s nastavením aplikací zálohují do cloudu. Ačkoli se jedná o veskrze bezproblémovou funkci, i já se setkal s tím, že zálohování aplikací přestalo pracovat. Týká se to aplikací a s nimi souvisejících uživatelských dat. Bohudík se o tom aspoň po nějakém čase dozvíte, neboť systém vám poslušně prozradí, že zálohování neběží.

Co s tím? Ručně klepněte na nastavení | zálohování | aplikace+nastavení | zálohovat. Ukládání dat v tom případě stejně skoro určitě skončí chybou, ale pro začátek si to ověřte. Pokud postup selže, existuje naštěstí jednoduché řešení. Na obrazovce zálohování | aplikace+nastavení klepněte na spravovat zálohy a stávající zálohu smažte z cloudu tlačítkem odstranit.

Se smazáním stávají zálohy se funkce úplně vypne. Vraťte se na předchozí obrazovku a funkci Zálohování nastavení znovu zapněte a rovnou ručně zahajte první zálohou dat klepnutím na zálohovat. Nyní by již akce měla skončit úspěchem a ukládání dat byt v budoucnu mělo probíhat automaticky bez potíží.

Zálohování zpráv a fotek funguje nezávisle na této části zálohování, takže nefunkční záloha aplikací neovlivní ukládání snímků na OneDrive ani schovávání SMS.

Kvíz týdne

Tyto konektory zná každý. Ale víte, co jejich zkratky doopravdy znamenají?
1/9 otázek