Studie se zaměřila na vzorek 1400 uživatelů v USA, které vybídla, aby na stupnici od 0 do 10 ohodnotili pravděpodobnost, že určitý tablet doporučí svým známým. Není velkým překvapením, že Apple iPad se dostal do popředí s průměrným hodnocením 8,8. O něco více překvapující je umístění málo známé čínské společnosti Shenzen Zenithink Technologies s průměrným skóre 8,75.
Naopak v případě produktů od Toshiby byla sledovaná skupina asi nejméně nadšena tím, co japonský výrobce v oblasti tabletů nabízí.
Studie se také zabývala tím, co má největší vliv na uživatele kupující tablety. Zákazníci hledající tablet pod 500 USD upřednostňovali velikost displeje a rychlost odezvy. Cílem studie společnosti IHS iSuppli bylo nalézt odpověď na otázku, co láká uživatele ke koupi tabletu a také to, jak uživatelé tato zařízení používají. Abstrakt této studie naleznete zde.
Zdroj: notebookcheck.net
| Pořadí | Výrobce | Průměrné ohodnocení |
| 1 | Apple | 8,8 |
| 2 | Zenithink | 8,75 |
| 3 | Samsung | 8,5 |
| 4 | Archos | 8,4 |
| 5 | Motorola | 8,4 |
| 6 | ViewSonic | 8,25 |
| 7 | Dell | 7,8 |
| 8 | Acer | 7,6 |
| 9 | HP | 7,6 |
| 10 | Coby | 7 |
| 11 | Toshiba | 6,7 |
| Ostatní | 6,8 |