Co je největší otrava při psaní e-mailu? Podle mnohých vyplňování předmětu. Seznam má vlastní data, ze kterých vychází, že velké množství zpráv je odesláno bez předmětu. Seznam s tím nyní pomůže a předmět vymyslí za vás.
Seznam.cz pracuje na vlastním velkém jazykovém modelu, který staví na zpracování dat výhradně na serverech Seznamu v České republice. Právě tím obhajuje zasahování AI do vašeho textu s tím, že se na datech neučí ani je nikde neukládá.
Necháte za sebe Seznam generovat předmět e-mailu?
Na jeden klik vám Seznam nabídne vhodný předmět za předpokladu, že zpráva bude obsahovat alespoň deset slov. Právě z těla zprávy se umělá inteligence pokusí zvolit nejvhodnější označení.
V následujících týdnech pak bude postupně zpřístupňována všem uživatelům Emailu i Emailu Profi. Jestli ji máte aktivní poznáte podle promo proužku přímo ve schránce a podle nového tlačítka v řádku pro zadání předmětu nové zprávy.
Funkce bude volitelná a momentálně ji už nějakou dobu interně testují zaměstnanci Seznamu. Pokud někdo tuto funkci ve své schránce využívat nechce, může si ji vypnout v nastavení. Seznam pro e-mail dále chystá sumarizaci zpráv a vláken, překlad cizojazyčných zpráv či jazykovou korekturu.
„Každý den je přes službu Seznam.cz Email odesláno přibližně 100 000 zpráv bez vyplněného předmětu. Přitom právě předmět často rozhoduje o tom, zda si příjemce zprávu otevře, a později i usnadňuje její dohledání,” vysvětluje David Finger, ředitel divize Email.cz a Mapy.com.
zdroj: Seznam