Cnews FM: Pro a proti blokování reklamy na webu Chromem [podcast]

Nic není černobílé.

6
Ilustrační foto
Ilustrační foto

Největší prohlížeč globálně, tj. Chrome, začal aktivně blokovat rušivé reklamy. Je to kontroverzní rozhodnutí, protože Google se nachází ve zvláštní pozici. O ní a o možných dopadech a našich pocitech diskutujeme v dalším dílu podcastu Cnews FM.

Tento pořad si můžete stáhnout také ve formátu MP3 (33 MB).

Cnews FM: Pro a proti blokování reklamy na webu Chromem [podcast]

Ohodnoťte tento článek!

6 KOMENTÁŘE

  1. To není jen na cnews, ono to nefunguje skoro nikde, celkem podle předpokladů, u Chrome nejsou idioti aby si zlikvidovali nejlepší zdroj příjmů, to zas jenom vohnouti se radovali že je reklamam konec 😆

  2. Za celý podcast nebyla ani zmínka o použití těžby kryptoměn místo reklamy. V tuto chvíli nejjednodušší řešení pro provozovatele i konzumenty.

    Na to lze jen říct, přeju vám brzké vyhynutí dinosauři. Reklamu už blokuju.

  3. Obsah/informace na Internetu byly před jejich poskytováním na komerční bázi (placene/predplatne/reklamy), byly by patrně i poté. Možná vzhledem k nutnosti vynaložit určité usilí a to bez finanční kompenzace by ubyl výskyt opakujících se stejných(zbytečných) informací.

    • No prostě by zmizel plebs a zůstaly by jen kvalitní informace, za které by si byl člověk třeba i ochoten zaplatit, místo implementace zhovadilych reklam, na které se stejně nikdo nedívá, nebo je blokuje. Čím by se ale bez reklamy živil ten zbytek co aktuálně produkuje ten plebs …. netuším.

  4. Já bych na cnews uvítal placenou, prémiovou sekci s obsahem jen pro platící, bez reklam. Chápu, že to navrhnout a implementovat něco stojí a navíc zde stále nejsou implementovány základní věci, což by byla asi nutnost, aby se vůbec lidé na placení dali nalákat.

    Na druhou stranu budu teď trochu mluvit proti sobě. Mám placené ihned.cz a reklamy tam jsou. Představitelé ihned.cz do zdůvodňovali, že když si koupím noviny, tak za ně zaplatím a reklamy tam jsou také, což je pravda. Ihned tedy nejde cestou omezení reklam, ale omezení obsahu.