Diablo III: DX10.1 a Havok fyzika?

0

V posledních dnech způsobila velký rozruch zpráva, že Blizzard vyvíjí třetí pokračování slavných RPG Diablo. A to nejen mezi hráči, ale i hardwarovými nadšenci. Ačkoliv se to nepíše na oficiálním FAQ na stránkách Blizzardu, nějakým způsobem se rozšířila zpráva, že nový grafický engine využije současnou nejnovější verzi Direct3D, 10.1. A příznivci AMD/ATI (nebo spíše odpůrci Nvidie?) jásali i nad zprávou, že Diablo III použije fyzikální engine od Havoku.

Fyzika od Havoku (používající CPU) skutečně bude (a omlouvám se, že jsem to předtím ve FAQ přehlédl). The Inquirer ale upozorňuje, že vývoj hry je zatím v docela raném stádiu, takže vydání se nedočkáme dříve než v roce 2010 – a tou dobou již zřejmě bude na trhu Windows 7, grafické rozhraní Direct3D 11 a odpovídající akcelerátory.

A přidává ještě jednu neověřenou, ale celkem uvěřitelnou zprávu: jelikož Diablo III bude velmi očekávaný titul, Nvidia si nemohla nechat ujít takovou příležitost a prý již v současné fázi vývoje vypomáhá Blizzardu s optimalizací grafického kódu v rámci programu The Way It’s Meant To Be Played. Je tedy velmi pravděpodobné, že jako mnoho dalších titulů, i Diablo III ponese toto logo.

Zdroj: The Inquirer

Ohodnoťte tento článek!