eBay u produktů zakázal vodoznaky. Chce krásné čisté fotky jako z katalogu

3

Největší internetová aukční síň mění pravidla hry. Minulý týden totiž eBay oznámil, že u fotografií produktů již nebude tolerovat vodoznaky. Ty přitom ještě donedávna výslovně podporoval s tím, že pomůžou vystavovatelům deklarovat, kdo je autorem snímků.

Od 1. března 2018 takové fotky nebude povolovat. Služba bude fotografie automaticky monitorovat, a pokud vodoznak najde, prodejce na to bude upozorněn. Kdo nevyhoví, jeho vystavené produkty zmizí z vyhledávače. Na fotkách nesmí být ani žádný jiný přidaný text nebo grafika. K tomu slouží popisek u vystaveného produktu.

eBay k novému pravidlu říká, že chce čisté fotky, ideálně na bílém pozadí. Aby výsledek vypadal profesionálně, protože pak jej budou moci propagovat i na Googlu nebo Bingu.

Aukční síň rovněž zakazuje používat rámečky kolem fotografií, snímky menší než 500 px na delší straně a samozřejmě i fotografie, které skrývají skutečný stav zboží.

eBay u produktů zakázal vodoznaky. Chce krásné čisté fotky jako z katalogu

Ohodnoťte tento článek!

3 KOMENTÁŘE

    • No vidíš a já to považoval za ukázku, těch čistých katalogových fotek.

      Mělo by fungovat chodím sem, tedy platím reklamou, nechci reklamu, nechodím. Jednoduché.

      Možná to někomu s blokováním přijde neskutečné, ale vždy se najdou weby, které mají informace a rozumnou reklamu.

      • Tady hlavně není problém jen s reklamou. Když stránka přešla pod mladou frontu obrovsky vrostl počet reklam. Udělal se redesign, který je funkčně a designově mnohem horší než stará verze. Doteď neexistuje možnost se odhlásit, nefunguje větvění odpovědí po asi pátý odpovědi, nejde posílat odpovědi na email atd.