Electronic Arts chystá Command & Conquer a Red Alert ve 4K

6

Herní společnost Electronic Arts chystá remasterované verze populárních realtimových strategií Command & Conquer z devadesátých let. Na remasteru s Electronic Arts spolupracuje Petroglyph Games, kde dnes pracují někteří z vývojářů původních her. Remasteru se bude účastnit také Frank Klepacki, který pro celou sérii stvořil hudbu.

Staré hry často na moderních velkých monitorech nevypadají hezky. Kromě bezproblémového chodu v nových verzích operačního systému přibude podpora vysokého rozlišení až 4K. O převod do vyšších rozlišení se postará společnost Lemon Sky Studios.

Moderní grafiky se dočkají kromě prvních dvou dílů Command & Conquer: Tiberium DawnCommand & Conquer: Red Alert i jejich datadisky The Covert OperationsCounterstrike a The Aftermath.

Tip: Jak hrát Red Alert ve vysokém rozlišení už teď

Po skvělém Red Alert 2 už novější C&C hry tak ikonické nebyly. Electronic Arts slibuje, že bude naslouchat fanouškům a že hry nebudou obsahovat zhoubu současných her – mikrotransakce. Půjde o jedno společné vydání všech zmíněných dílů. Vývoj nějakou dobu potrvá, letos na vánoce si nové C&C ještě nekoupíte. Pravděpodobný je rok 2020, tedy 25. výročí vydání prvního dílu.

Realtimové strategie už dnes příliš nevychází, populární jsou spíše remasterované starší hry, například Age of Empires 1, který pro moderní monitory upravil Microsoft.

Electronic Arts chystá Command & Conquer a Red Alert ve 4K

Ohodnoťte tento článek!
4.6 (91.82%) 22 hlas/ů

6 KOMENTÁŘE

    • Naprosto s vámi souhlasím.
      Na této citaci je nejvtipnější hned několik podstatných věcí. Za prvé jsem ji viděl už před pár lety na nějakém zahraničním webu. Za druhé je velmi osekaná. Původní autor mluvil o úplně jiných věcech a takto to postrádá význam (vysvětlím dále), protože je vyjmuta z kontextu. Za třetí jsem přesně stejnou větu viděl nespočetněkrát špatně použitou především na českých herních stránkách, což mne vede k závěru, že existuje nějaký společný zdroj informací, společný faktor. Na stranu druhou si nejsem jist, jak je autor vzdělaný v dané problematice. Umět něco napsat neznamená danou problematiku pochopit, možná lehce nahlédnout pod pokličku, což je vcelku pochopitelné a netřeba ho za to hanit.
      Teď k tomu vysvětlení. Někdy v letech 2005 až 2010, kdy strategie byly na vrcholu slávy a AI ve hrách se nedokázala vyrovnat s vynalézavostí hráčů a zároveň se zvýšovala poptávka po online multiplayeru, se celý žánr začal přesouvat na úplně jinou platformu. I když to pro mnohé přijde vtipné či nepochopitelné, jedná se o web hry. I když je to humorné, tak pro spoustu hráčů těchto her není vlastně vůbec podstatná grafika, propracované animace… vždy byly pouze velké požadavky na takticko strategickou stránku hry a tu jim tyto hry přináší ve velkém. Však celé světy tvoří vlastně hráči a vývojáři pouze přináší eventy, kterými rozdmýchávají války. Většina z těchto her je FtP s hromadou mikrotransakcí. Pokud chcete být fakt dobří, připravte si peněženky, protože hra se vás pokusí vtáhnout do nekonečného platícího kruhu ohromnou náručí. Strategické hry prodělali za svou existenci největší změny. Pojem „real-time“ dostal úplně jiný rozměr a většina z těchto her umí dobře manipulovat s hráči a vytáhnout z nich velké obnosy peněz za zvýhodněný požitek ze hry nad ostatními, popřípadě vyrovnat šance. Jako poslední bych chtěl zdůraznit, že právě tyhle hry hraje největší počet hráčů na světě, což mne nevede k závěru, že tento žánr je mrtvý. Jen se přesunul tam, kde nabídne hráčům víc a mnohem jednodušeji.