Exkluzivně: Průlet Silicon Valley a Editor’s day

0

Průběh a lidé na Editor’s Day

 
Úvodní slovo patřilo hlavnímu managerovi GeForce Ujesh Desai. Ten nás pak provedl i problematikou Optimized PCs.

 


Po něm nastoupil David Kirk, který se v Nvidii zabývá aplikací CUDA do veřejných projektů.


Po něm přišel ke slovu Jason Paul – produktový manažer GeForce. Ten v krátkosti představil nový čip, přičemž jej na několik okamžiků třímal v ruce.


O detailech archtektury G200 mluvil sáhodlouze Tony Tamasi – jeden z návrhářů nového čipu GT200.


John Milner promlouval o výhodách systému CUDA a jeho reálných výsledcích.


O těch nás pak přišel přesvědčit Sam Blackman, CEO Elemental Technologies, který má na svědomí plug-in do Photoshopu a převaděče videa.


K němu se přidal Vijay Pande ze Standfordské univerzity, který ukazoval akceleraci výpočtů průběhu Alzheimerovi choroby, rozvoj virové infekce nebo tolik diskutovaný Folding@home.


O možnostech PhysX a výhodách spojení s Nvidií se nás snažil přesvědčit Manju Hegde, jeden z původních praconíků v Ageia.


Poté následovaly ukázky od Natural motion, které předváděl Torsten Reil. Jeho prezentaci jste si již mohli prohlédnout zde.


Během odpoledne přišly na řadu ukázky z připravovaných her. První se představil Ray Miller z APB, který představil hru Realtime Worlds.


Mladý Oleg Yavorsky, nyní už ředitel GSC Gameworld předvedl novinky v připravované verzi S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky.


Zarostlý vývojář Nvidie Phil Scott pak ukázal své řidičské umění ve hře Race Driver GRID.


Martin Schweizer ze studia Black Lion předváděl možnosti nové stealth akce Shadow Harvest. po něm přišlo na řadu FarCry 2, ze kterého mám nasnímané pouze video.


Poslední prezentaci měla křehká a neustále se řehnící Corinne Yu z Gearboxu. V této prezentaci bylo vidět hraní nového Brothers in arms a Borderlandu.


Na závěr si vzal slovo CEO Nvidia Jen-Hsun Huang, který mávajíc s novou kartou nad hlavou odpovídal na dotazy z řad novinářů.


Po ukončení akce pak následoval odjezd v jeho Ferrari 599 GTB Fiorano.

Druhý den následovaly tzv. roundtables, při nichž jsme měli možnost v malých skupinkách vyzpovídat jednotlivé vývojáře Nvidie.

[pagebreak title=Silicon Valley – místo s nějvětší koncentrací IT firem]

V Silicon Valley, ve kterém se nachází města jako Santa Clara nebo San Jose, patří do míst s největší koncentrací IT firem na světě. Většina světových značek zde má buďto své zastoupení nebo rovnou hlavní stan. Ukázky některých sídel, která jsem nafotil během krátkého výletu po Santa Clara a San Jose můžete vidět zde. Omlouvam se za sníženou kvalitu některých fotografií – byly pořizovány z projíždějícího vláčku místní MHD (v Bay area VTA).


Nvidii v Santa Clara patří menší kampus, kde pracuje několik tisíc lidí. Součástí je i serverovna velikosti menšího nákupního centra.


Citrix sdílí malý komplex budov společně s Foundry Networks


Hlavní budovu Cisca jsem nenašel. O rozlehlosti jejího komplexu mluví ale už jen to, že je po Ciscu pojmenována jedna velmi dlouhá ulice, na níž se jiné firmy nenacházejí.


Hlavní budova Hynixu byla ukryta v hustém porostu, kam oko mého objektivu z projíždějícího vláčku nedohlédlo.


Ebay sídlí ve velmi rozlehlém komplexu kancelářských budov


Budova výrobce paměťových čipů Qimonda


Sídlo amerického Verizone


at&t sídlí v řadě nevzhledných zašedlých budov, které jsou naštěstí kryty hustou vegetací


Sídlo Canonu patřilo k těm architektonicky povedenějším


AMD se dělí o kancelářskou budovu společně s Brocade


Společnosti Yahoo patří hned několik obrovských budov v Silicon Valley


Před budouvou Facebooku v Palo Alto se akorát fotila skupinka nadšených japonců


Budova Broadcomu


V městečku Mountain View má své hnízdo Motorola


Cestou ze Santa Clary do San Francisca je možné zahlédnout komplex budov patřící Oracle

Exkluzivně: Průlet Silicon Valley a Editor’s day

Ohodnoťte tento článek!