Facebook bude při vyhledávání v našeptávači zobrazovat i výsledky z webu

0

Jedním ze základních prvků Facebooku je lišta s vyhledáváním v horní části stránky. Pokud do ní začneme něco psát, našeptávač nám začne předhazovat výsledky několika typů. Můžou to být lidé, stránky, skupiny, události, místa a aplikace. Brzy bude našeptávač zobrazovat i výsledky z webu, za kterými stojí vyhledávač Bing z dílny Microsoftu.

Facebook s Microsoftem spolupracuje dlouhodobě, vyhledávač Bing je už do Facebooku integrován dokonce od roku 2008, stará se o hledání výrazů na webu mimo Facebook. Síť využívá i jiných prvků Microsoftu, například videohovory běží přes Skype, nebo o zobrazování a úpravu dokumentů ve skupinách se stará webový Office.

Aby se člověk k výsledkům vyhledávání z webu dostal, musí v našeptávači kliknout úplně dole na „Zobrazit další výsledky na dotaz“ a z levého sloupce s možnostmi vybrat „Výsledky na webu“. V budoucnu se tyto výsledky budou objevovat přímo v našeptávači. Internetem také proběhly zprávy, že by se v našeptávači mohly objevovat i reklamy (Sponsored Results).

Facebook zatím ale přidání výsledků z webu do našeptávače oficiálně nepotvrdil. Vše tomu ale zatím nasvědčuje, některé změny proběhly v nápovědě k vyhledávání, navíc minulý měsíc do lišty s vyhledáváním přibyl nápis „Hledat osoby, místa a obsah“. 

 

Zdroj: InsideFacebook

Facebook bude při vyhledávání v našeptávači zobrazovat i výsledky z webu

Ohodnoťte tento článek!