Facebook hledá v Hollywoodu originální skriptované pořady. „Vysílat“ by mohl brzy

Proč z Facebooku odcházet, když zde vyřešíte většinu životních problémů?

0
Ilustrační foto
Ilustrační foto

Facebook je čím dál větší platforma, kde se dá dělat skoro všechno, takový internet v internetu. Čím se být ještě? Jak moc jednoho z nejmocnějších posílit? Zuckerberg by se rád přiživil na streamování seriálů. Nechce ale nabízet existující tituly, podobně jako služby typu Netflix či Hulu. Ty sice nabízí i vlastní tvorbu, Facebook se ale chce soustředit výhradně na vlastní tvorbu, jak uvádí Wall Street Journal.

Ve zkratce hledá v Hollywoodu pořady, které by mohl cílit na publikum ve věku od 13 do 34 let. Obsahem by neměla být politika, nezajímá se o zpravodajství, nahotu ani drsnější mluvu. (Připomíná to zprzněné filmy od Sony.) Jinými slovy by mělo jít o politicky korektní a zcela nezávadné pořady.

Zájem má ale jak o levné pořady v ceně stovek tisíc dolarů za epizodu, tak o dražší – v některých případech nabízí až tři miliony dolarů za epizodu. Lze předpokládat, že do škatulky levných pořadů budou zapadat především komedie. Dražší budou naopak spíše dramata a další kvalitní obsah, kde by se délka dílů mohla pohybovat kolem půl hodny.

Facebook

Hovoří se o tom, že by Facebook vlastní skriptované pořady chtěl začít „vysílat“ již koncem léta. Vyjít to nemusí, ale plán je to odvážný vzhledem k tomu, že produkce pořadu nějakou chvíli trvá. Může ovšem vyjednat pořady, které se již nachází v určité fázi příprav.

O televizních plánech jsme neslyšeli poprvé, ale teprve teď jsme již výsledkům příprav na dosah. Původně měly vlastní pořady přijít už v polovině června, jak zjistil Business Insider. Podle jeho informací byly již před pár týdny pro premiéru Facebooku na poli seriálů připraveny zhruba dva tucty pořadů. Vlastní vysílání není přelomová myšlenka.

Své pořady dnes nabízí kdekdo, včetně Snapchatu. Ten se ovšem zaměřuje na kratší kousky. Od Snapchatu Facebook také okopíroval dočasné příspěvky. Jeho přímým konkurentem je ovšem spíše YouTube, který rovněž chystá vlastní pořady s hvězdami jako Ellen DeGeneres, Kevin Hart či Katy Perry. Zuckerberg by ale chtěl jít dál. Pokud se mu zdaří vyjednávání, mohl by časem nabídnout i sportovní přenosy.

Facebook hledá v Hollywoodu originální skriptované pořady. „Vysílat“ by mohl brzy

Ohodnoťte tento článek!