Hlavní navigace

Facebook pro nezájem ruší vlastní e-mailovou službu. Zprávy bude přeposílat

25. 2. 2014

Sdílet

Zdroj: Redakce

Uživatelská základna Facebooku se už zvětšuje jen pomalu, což naznačuje nasycenost trhu. V jiných odvětvích musí Facebook draze investovat, aby mu nevyrostla příliš velká konkurence. A aby si pojistil pozici na trhu v budoucnu. Neúspěchy potkávají i takové obry. Sociální síti se např. nepodařilo etablovat se jako poskytovatel e-mailových služeb. Předělání komunikačnígo centra tak, abyste každému uživateli mohli posílat zprávy z běžné e-mailové schránky, byl minimálně zajímavý pohled na problematiku.

Vynucení e-mailu ale populárním krokem nebylo. Facebook v půlce roku 2012 skryl v profilech uživatelů vyplněné e-mailové adresy a do popředí dal nové, s koncovkou @facebook.com. Služba vyšla z boje poražená, nebyl o ní zájem. Proto Zuckerbergova společnost schválila ukončení snahy. Stávající uživatele v nadcházejících týdnech informuje o změně. Nově příchozí zprávy na adresu @facebook.com budou přesměrovány do vaší osobní schránky u jiného poskytovatele.

 

Tuto možnost ale budete smět vypnout. Facebook se prý raději zaměří na mobilní komunikaci. Transformace zpráv bude dokončena v první části března. Komunikace mimo sociální síť byla fajn, ale Facebook nikdy nevyužil možnosti e-mailu a vlastní zprávy výrazně upřednostňoval. Nepodporoval ani základní prvky jako kopie nebo předměty. Je staré neslučitelné s novým, nebo jen Facebook podporu e-mailů uchopil za špatný konec? Sázím spíš na to druhé.

Zdroj: Inside Facebook

Byl pro vás článek přínosný?