Hlavní navigace

Facebook se chystá na redesign většiny prvků na zdi

15. 6. 2012

Sdílet

Zdroj: Redakce

Fotografie a alba

Fotky přidané stránkami se ve výpisu na zdi zobrazují v mnohem menší velikosti než fotky, které jsou přidané běžnými uživateli. Nyní se budou náhledy fotografií zobrazovat stejným způsobem jak pro stránky, tak pro uživatele. Velikost náhledů se oproti dřívějšku zdvojnásobí.

FB-redesign-zdi

Fotografie stránek – staré zobrazení

FB-redesign-zdi

Fotografie uživatelů – staré zobrazení

FB-redesign-zdi

Fotografie – nové zobrazení pro uživatele i stránky

Fotky z alb budou na zdi poskládány tak, aby se do jednoho příspěvku vešlo více náhledů. Více místa také budou zabírat textové popisky, které zároveň budou podrobnější.

FB-redesign-zdi

Alba stránek – staré zobrazení

FB-redesign-zdi

Alba uživatelů – staré zobrazení

FB-redesign-zdi

Alba – nové zobrazení pro uživatele i stránky

Odkazy

Facebook bude nově informace o odkazu dávat do světle šedého rámečku, zároveň se zvětší velikost písma a řádkování u popisku od uživatele. Podobně jako u jiných prvků, odkazy na stránce budou zabírat více místa, než dříve.

FB-redesign-zdi

Odkazy – staré zobrazení

FB-redesign-zdi

Odkazy – nové zobrazení

Reklamy na zdi

Od začátku letošního roku Facebook zavedl zobrazování reklam přímo ve výpisu příspěvků od běžných uživatelů a stránek. Reklamy přímo na zdi placené stránkami budou nově zabírat mnohem více místa než dřív, zvětší se jak obrázky, tak doprovodný text. Ostatní reklamní prvky na Facebooku (například v pravém bočním panelu) výrazné změny nečekají.

FB-redesign-zdi

Reklamy – staré zobrazení

FB-redesign-zdi

Reklamy – nové zobrazení

Ostatní typy příspěvků, jako jsou výpisy aplikací, informace o změně profilové fotky nebo rodinného stavu a jiné zůstanou stejné. Změny se postupně aktivují od začátku tohoto týdne, ke všem uživatelům by se měly dostat během několika následujících dní až týdnů.

 

Zdroje: TechCrunch, AllFacebook, InsideFacebook

Byl pro vás článek přínosný?