Fotbalová liga mistrů bude od příštího roku jen na internetu. O2 přeplatilo ČT

13
Fotbal
Ilustrační foto (zdroj: macblack / Pixabay)

Od příští sezóny končí duální vysílání Ligy mistrů UEFA. Exkluzivní práva na nejlepší evropský fotbal získalo na příští tři roky O2, takže až do sezóny 2020/2021 budou zápasy oficiálně k vidění pouze na placených internetových kanálech O2 TV Sport a O2 TV Fotbal. O2 Ligu mistrů vysílá již od roku 2015, část práv ale doposud připadla České televizi. Ta mohla přenášet vybrané úterní zápasy, semifinále a finále.

Věřím, že potěšíme i naše obchodní partnery. Teď mají jistotu, že i v dalších letech najdou jen v O2 TV ten divácky nejsledovanější fotbal. Plánujeme nadále využívat výhody multidimenze, přinášet zápasová studia a magazíny. Navíc od příští sezony nás čeká nový herní formát, který zajistí nejenom atraktivnější podívanou, ale také více možností, jak sledovat ještě více fotbalu,“ prohlásil Marek Kindernay, výkonný ředitel stanice O2 TV Sport.

V následujících třech sezónách tak O2 odvysílá všech 426 zápasů od 4. předkola až po finále. Standardní cena základního balíčku O2 TV M s 83 kanály (19 v HD) stojí 399 Kč s úvazkem na 24 měsíců. K tomu ještě budete často budete potřebovat set-top box za 84 Kč měsíčně. Kdo má internetové připojení od O2, televizi dostanete se slevou 100 Kč.

Ohodnoťte tento článek!

13 KOMENTÁŘE

  1. Ja sport vubec nesleduju, ale prijde mi to docela drsny, davat ligu mistru ve fotbale jen na internetu, ke kteremu pulka fanousku v CR nema pristup a neposilat signal pres DVB-T nebo satelit.

    Zajimala by me jeste jedna vec, treba Eurosport nemusi byt v cestine, dulezite aby to slo naladit v CR at uz pres kabelovku nebo satelit, nevysila ligu mistru ve fotbale?

    • Německý Eurosport určitě ne, ti mají svojí Bundesligu (kterou mimochodem třeba Skylink taky zaříznul, protože důležitější je koupit Disney Channel, MTV a 6 Óček), ale paradoxně to tam běží na ZDF a to FTA a taky slováci jsou ještě normální, tam to dávají na Dajto, takže jakási možnost tady je. Nicméně tohle co se stalo je fakt možné jenom u nás, to se prostě jinde stát nemůže no, ale Ouvej TůTů fakt né. Internet je v téhle zemi v takovém stavu v jakém je, tak doufám že na té licenci prodělají gatě a příště to už koupí někdo normální. U nás má člověk ještě možnost, pokud je to fakt fanda, otočit parabolu a koupit si třeba balík VIA, nebo polaborovat a pohledat zápasy vysílané v FTA, taky jich pár je http://liveonsat.com/los.soc_int_UEFA_CL.php

    • Ne, ta bude teď i v.r. 2020 na ČT, protože pro tuto VEŘEJNOPRÁVNÍ TV, která si nechává platit koncesionářské poplatky, jsou to desítky milionů korun přijmů z reklamy víte. Inu, ČR no ….

      • Na ty příjmy z reklam jsi přišel kde? ČT nemůže konkurovat soukromím televizím právě proto, že má na ČT Sport velmi omezené možnosti reklam – většinou jsou to jen reklamy sponzorů. Tak to stanoví zákon, který si vydupali lidé a ted hází vinu na ČT, že nemá peníze na předražené sportovní licence.

        • „Česká televize předpokládá v letošním roce navýšení výnosů z prodeje reklamy, sponzoringu a product placementu ve srovnání s rokem 2017. Výnosy z prodeje reklamy by se měly letos zvýšit o 6 % na 103 mil. Kč a výnosy z prodeje sponzoringu o 25 % na 178 mil. Kč. Právě letošní významné sportovní události (vedle ZOH také MS v kopané a MS v ledním hokeji) by k plánovanému navýšení měly přispět.“
          https://www.mediaguru.cz/clanky/2018/01/cena-reklamy-pro-olympijske-vysilani-se-na-ct-zvysi-o-50/ … kde jsem na to přišel? na internetu čoveče ….

          • takže 103+178nil. a teď to srovnej třeba s TV Nova – tržby za reklamu v roce 2017 – 4,65 mld. Kč.
            Jinak licence třeba na domácí fotbalovou ligu stojí údajně 120 milionů korun na rok, tak si představ kolik musí stát licence na Ligu Mistrů – pravděpodobně víc než kolik celá ČT vydělá na reklamě a sponzoringu za celý rok.

          • @siddhi – já nepotřebuju nic srovnávat, já nikdy netvrdil že komerční TV nemají příjem z reklamy vyšší než veřejnoprávní TV, nejsem magor, já jen prostě konstatoval, že příjmy z reklamy za OH pro českou televizi jsou řádech desítek milionů korun a to je prostě pravda. O tom že OH nemá někdo averejnopravni TV vůbec co dělat ani nemluvím, to je úplně jiný příběh …