
Někteří administrátoři spravující firemní účty G Suite obdrželi e-mail, ve kterém jich Google informoval o chystaných změnách v Gmailu, především webového. Toho pravděpodobně potká osud kalendáře a kontaktů, takže očekávejte material design plýtvající místem. Současný Gmail vypadá stejně od roku 2011.
Firma v e-mailu ale hovoří také o dalších novinkách. Přibydou chytré odpovědi, které jsou zatím dostupné jen na mobilech (ale stejně nejsou v češtině). Z Inboxu si Gmail vypůjčí tlačítko snooze pro odložení zprávy, která se vám připomene na nastavený čas.
V červnu 2018 pak pošťák dostane i nový offline režim. Google pravděpodobně přepíše Gmail do podoby progresivní webové aplikace. Takové už podporuje Firefox nebo mobilní Chrome. Ten desktopový je podporuje v čerstvých vývojářských sestaveních.
Pokud tam nepřidají REKLAMY!!! jako Microsoft do webového Outlooku tak dělají vše dobře. Včera jsem to zjistil na jednom účtu z rodiny a totálně mě to znechutilo. Po přechodu z WP8.1 na Android jsem přirozeně přešel zase zpět na Gmail a spol a jsem fakt rád, Outlook měl dost problémů poslední dobou, třeba filtry mi nefungovaly a teď přidají reklamy…. Takhle ne Microsofte.
reklama v gmailu kdysy bývala, teď už tam nejspíš není (v vypnutým adblockem žádnou nevidím)
> Toho pravděpodobně potká osud kalendáře a kontaktů, takže očekávejte material design plýtvající místem.
To se dá zapnout/upravit už nyní.
Aký je problém ich zablokovať?
To samozřejmě jde, ale ta reklama má pevně vyhrazený pruh na pravé straně obrazovky a stránka vás upozorní že blokujete reklamu. Místo reklamy tam tak je nabídka na Outloook bez reklam…. Tam bude mít Gmail nově kalendář. prostě middlefinger MS.
Material design? Tím je myšlen ten odporný všesplývající design, ve kterém se nedá pořádně orientovat a nic najít? Nicméně je mi to jedno. Ve webovém rozhraní mailu jsem nebyl už léta a tak to i zůstane.