Google zase testuje nový vzhled. Ve výsledcích nezobrazuje cílové adresy

0

Magazín Search Engine Land zaregistroval další testovací design vyhledávače Googlu. Nedávno oficiálně schoval odkazy Archiv, Podobné a k tomu ještě zrušil funkci Instant Previews. Před časem se zase objevil test, ve kterém Google změnil barvy odkazů a zrušil jim podtržení.

Aktuální testovací design Googlu
Aktuální testovací design Googlu

Aktuální snímky prozrazují, že Google možná výsledky očeše ještě více. Kromě dvou výše uvedených změn se ztratil informační řádek s přibližným počtem výsledků a časem generování stránky. Ten nacházel (běžně stále nachází) hned nahoře nad prvním výsledkem.

 

Ještě výraznější změnou je ale odstranění řádku s adresou cílové stránky (URL). Dosud je zeleným písmem zobrazena hned pod úvodním odkazem. Slouží k orientaci, abyste věděli, kam vůbec směřuje. V testovacím designu se už musíte držet právě jen toho úvodního odkazu, který je zároveň titulkou (<title>) stránky. A tu lze podvrhnout. Klidně si do ní můžete vložit, že odkaz patří Wikipedii, ale může vést úplně jinam.

Není jasné, jestli Google tento vzhled nasadí do ostrého provozu, nebo je to jen z dalších testů pro získání zpětné vazby. Proti jiným barvám se asi nikdo bouřit nebude, ale chybějící adresa je dost kontroverzním nápadem.

Google zase testuje nový vzhled. Ve výsledcích nezobrazuje cílové adresy

Ohodnoťte tento článek!

1 komentář