GPU fyzika v Terminator Salvation

0

V pre-Computex prezentaci Nvidia ukázala GeForce PhysX ve hře Terminator Salvation. GeForce PhysX není ve hře zřejmě přítomna od počátku (vydání bylo 17. května), ale děje se tak až s patchem/přídavkem podobně jako v případě Sacred 2 či Cryostasis. Zajímavost a kvalitu toho, co akcelerovaná PhysX předvádí ve hře, můžete posoudit sami z videa. I kdybyste to ale shledali velmi dobrým, Nvidia má asi tu smůlu, že Terminator Salvation se příliš nelíbí ani recenzentům (Gamerankings: 56 %, Metacritics: 53 %) ani uživatelům (Metacritics: 31 %). V žebříčku PC her, o které se uživatelé za posledních 24 hodin nejvíce zajímají na IGN.com je na (na docela novinku) nelichotivém 45. místě.

Za hrou Terminator Salvation stojí studio GRIN, které vytvořilo už mezi hráči oblíbenější a recenzenty lépe hodnocené hry (Ghost Recon Advanced Warfighter 1 & 2, s PhysX tedy už zřejmě má bohaté zkušenosti). Je zajímavé, že GRIN Terminátora zatím nezařadil na svém webu ani do svého portfolia. Doufejme, že odkládané Bionic Commando se zařadí mezi povedenější produkty, už loňské ukázky grafiky vypadaly velice slibně.

Pokud se někdo stejně jako já diví, že na videu mluví Drew Henry (znám šéf MCP, tedy čipsetové divize), tak z českého zastoupení Nvidie čerstvě vím, že Drew povýšil na pozici General Manager GPU. Vyhozena (nebo přeložena) byla jiná význačná osobnost v Nvidii: Roy Taylor. Nosatého chlapíka jste určitě znali díky jeho drsnému vystupování a zapalenému hodnocení vlastních produktů. Šéfem developer relations (a tedy i programu TWIMTBP) se stal naturalizovaný Japonec Keita Lida.

Zdroj: HardwareZone

GPU fyzika v Terminator Salvation

Ohodnoťte tento článek!