Ikony a Windows 10: ty hezké před námi Microsoft patrně tají (oživeno)

0

Původní článek:

Hodnotit nedokončený software je ošemetné v mnoha ohledech. Především mohou vývojáři záměrně i nezáměrně vypustit různé funkce, aby nás ještě měli čím překvapit. Na seznamu dále najdeme chyby v kódu nebo špatnou optimalizaci. Také uživatelské prostředí se formuje postupně.

Ikony patří k věcem, které mohou být na svých místech teoreticky jako první. I ty před námi ale vývoji mohou tajit. Ať už je to záměr, nebo nikoli, Microsoft nám patrně zatím nepředvedl ikony, které budou skutečně použity ve Windows 10. Opravdu bychom se divili, protože ty současné nestojí za nic.

 

Myšlenku, že firma prozatím používá jen zástupné ikony, vyslovilo na blogu studio The Iconfactory. Pokud jeho práci neznáte, vězte, že pro Microsoft vyrobilo řadu ikon pro Windows XP a později pro Windows Vista nebo Xbox 360. The Iconfactory podle vlastních slov není zodpovědné za nynější ikony ve Windows 10 Technical Preview.

Vzpomeňme na to, jak Microsoft na poslední chvíli vypustil z Windows 8 průhledné prostředí Aero. Pokud nám ve finále nepředvede pěkné ikony pro Windows 10, sním svou klávesnici. Nebo raději ne.

Pohled na Windows 10 (build 10036)
Pohled na Windows 10 (build 10036)

Oživeno:

Sotva jsme se o tématu zmínili, Neowin vyšátral, že Microsoft testerům ukázal novou sadu ikon a sbírá zpětnou odezvu. To nás vede k myšlence, že firma nepoužila jen tak nějaké zástupné ikony, ale spíše zkouší, co uživatel snese a žádné lepší dílo v záloze zatím nemá. Jedná se patrně o pozvolný proces, kdy uživatel řekne, co se mu líbí a nelíbí. Osobně ani z nové sady příliš nadšený nejsem, i když o posun správným směrem se jedná.

Návrh nových ikon pro Windows
Návrh nových ikon pro Windows | Foto: Neowin

Zdroj: The Iconfactory

Ikony a Windows 10: ty hezké před námi Microsoft patrně tají (oživeno)

Ohodnoťte tento článek!
1 (20%) 2 hlas/ů

1 komentář

  1. to bude jeste veselo pristi mesice az se snad obvjevej i vetsi Maxwelly

    ciste prakticky kdys se nadtim clovek zamysli, tak pokud ma bejt Mantle otevrena i ostatnim, tedy hlavne pro nas na forech zajimave Intelu a Nvidii, tak vlastne samotne AMD nemuze nijak pomoct, stejnou vyhodu tim razem ziskaji i slaba CPU Intelu a vpodstate Nvidia muze take klidne zabodovat a z Mantle vytriskat vic nez AMD, pomalu si zacinam spis rikat ze to AMD muze jeste uskodit v tom ze ti co by jinak starsi AMD procesory vymenili za novejsi AMD procesory zustanou u tech starsich, v oblasti VGA to podle me neudela vubec nic a pokud to nekoho ovlivni tak jen minimalni pocet tech co jsou informovani (ctenari podobnych webu jako EHW, kde jsou ale casto lide spise i fanouskovsky zamereni k jedne ci druhe strane)

    spis se tim AMD podarilo nasrat snad vsechny vetsi firmy ktere prodavaji nejake produkty spriznene s timto oborem, protoze jim diky tomu muzou klesnout zisky diky tomu ze lidi zustanou na stavajicim HW o neco dele nez by bylo treba

  2. autor nevie citat grafy, upozorňuje že grafy nezačinaju v nule a hneď na to spravi školácku chybu a z rozdielu 52fps a 58 fps spravi 57% rozdiel vykonu (to by muselo byt 82 fps aby tam bol 57% rozdiel) v skutocnosti je rozdiel 11%…a okrem toho su to firemne grafy nVidie, takže rozdiel by som čakal na urovni 7% a AMD tak nepredbehnu…skôr mám pocit, že nVidia sa chytá čoho sa dá aj slamky, len aby sprostych presvedčila že AMD nema veľkú výhodu…ale pravdou je, že Mantle je oveľa prínosnejšia vec ako nejaky Physx..

  3. Furt všude šířím už jak dlouho že je mizerná optimalizace. Že jsou hry neadekvátně ku grafice náročné. Teď to vy „rouhači“ vidíte 😀

    Najednou to prostě jde pod nátlakem Mantle od AMD. Za to jim velké díky.

  4. Tak je to celé vtipné. NVIDIA vlastně řekla, že její implementace DirectX za moc nestojí a když už teda se bude snažit, že to bude lepší. Což by asi mělo být automatický , když prodává čipy do GPU,