Intel představuje: raytracing Wolfensteina na Larrabee

0

Doba, kdy bude raytracing běžně využíván ve hrách, je asi ještě hodně vzdálena. Intel se už ale dlouho stylizuje do role průkopníka v této oblasti a pravidelně nám předvádí hry přepracované pro raytracing. Pokaždé je to úchvatná podívaná a nejinak tomu je i na IDF Fall 2010, které se koná 13. až 15. září/septembra tradičně v San Francisku.

wolfenstein raytraced
Nejnovější „obětí“ mágů z Intelu se stala hra Wolfenstein z roku 2009, možná proto, že jako jedna z mála staví na OpenGL. Na videu, které výrobce procesorů zveřejnil na svém YouTube kanálu, stojí za pozornost zejména ozdobný lustr a kontrolní místnost s dvanácti obrazovkami. Scéna s lustrem má prý kolem jednoho milionu trojúhelníků.

Narozdíl od raytracingové předváděčky Enemy Territory: Quake Wars, která běžela na několika čtyřjádrových Xeonech, pro vykreslování nového Wolfensteina byl využit akcelerátor Knights Ferry, tedy první inkarnace čipu Larrabee. Přesněji řečeno, čtyři servery touto kartou osazené. Nenechte se tedy zmást notebookem na videu – ten slouží pouze jako zobrazovadlo. Připomeňme, že Knights Ferry má 32 výpočetních jader s instrukční sadou x86.

Na serveru ComputerBase najdete další fotografie z Wolfenstein: Ray Traced, screenshoty z původní verze pro porovnání, a také slajdy se specifikacemi akcelerační karty Knights Ferry.

Zdroj: ComputerBase.de

Intel představuje: raytracing Wolfensteina na Larrabee

Ohodnoťte tento článek!