Internetová správa služeb je natolik oblíbená, že T-Mobile zkrátí provozní dobu infolinek

V urgentních případech ovšem můžete nadále volat v kteroukoli hodinu.

0
T-Mobile
T-Mobile

Časy se mění a revoluci přinesl internet, potažmo webové služby. Dnes je možné z řady úkonů vynechat prostředníka v podobě živého člověka. O čemž svědčí také krok T-Mobilu, který 3. dubna zkrátí provozní dobu svých infolinek. Dosud jste mohli volat kdykoli, přičemž nadále platí, že urgentní požadavky budou nadále řečeny 24 hodin denně. Jde např. o blokování či odblokování SIM karty, hlášení poruch atp.

Pro běžné požadavky ale platí, že operátoři a operátorky budou běžným zákaznicím a zákazníkům k dispozici ve všedních dnech 8.00 do 21.00 hodin, na firemní tarify se pak vztahuje provozní doba infolinky od 8.00 do 18.00 hodin. O víkendech a státních svátcích bude lidská podpora na infolinkách k dispozici všem od 8.00 do 17.00 hodin.

Mnoho způsobů komunikace

Primárním důvodem k omezení provozu infolinek je nepřekvapivě hlavně webová samoobsluha. Můj T-Mobile podle operátora používá měsíčně 700 000 lidí. Vedle toho každý měsíc používá 300 000 lidí mobilní aplikaci. Shodou okolností před pár dny shodné číslo využívanosti mobilní aplikace uvedl Vodafone. V Mém T-Mobilu vyřešíte většinu požadavků, díky čemuž může operátor ušetřit na tzv. lidských zdrojích.

Je to rozdíl oproti O2, jehož nástroj pro správu účtu (Moje O2) je zdaleka nejomezenější a oproti nástrojům pro správu od dvou hlavních konkurentů v něm vyřešíte málo požadavků. Z přítomných položek nastavení O2 často jen uvádí způsob, jak nastavení funkce změnit skrze SMS, čímž ovšem smysl webové aplikace efektivně zabíjí.

Většinu požadavků dnes vyřídíte sami ve webové samoobsluze
Většinu požadavků dnes vyřídíte sami ve webové samoobsluze

Vodafone zůstává jediným z hlavních operátorů, kteří provozují svou infolinku nonstop. (Ačkoli, jak bylo naznačeno, T-Mobile ji svým způsobem provozuje i nadále.) O2 pak provozuje infolinku pro běžné požadavky od 7.00 do 23.00 hodin, podobně jako T-Mobile však umožňuje řešení urgentních požadavků 24 hodin denně.

V dnešní době jsou ale oblíbeným komunikačním kanálem online sociální sítě. T-Mobile uvádí, že v roce 2016 počet podnětů v jím podporovaných kanálech měsíčně překračoval 100 000. Průměrně operátor na reakci potřebuje 10 minut.

Internetová správa služeb je natolik oblíbená, že T-Mobile zkrátí provozní dobu infolinek

Ohodnoťte tento článek!