Britský designér Graham Smith na svých stránkách zveřejnil 56 známých i méně známých falešných log firem, které převzaly podobu své konkurence. Jak by asi vypadala Coca-Cola s logem Pepsi a naopak Pepsi ve tradičním písmu Coca-Coly? Smith si pohrál s logy automobilek, známých obchodů, počítačových firem, televizních společností, výrobců fotoaparátů a několika internetových služeb.
Asi poznáte
Všechna je asi nepoznáte, to je holt dáno tím, že některé značky se na našem trhu vůbec nevyskytují.
Smith vytvořil i další pěkné práce. Třeba loga ve světě osmibitu nebo nedokončená loga.
Zdroj: ImJustCreative (via BoredPanda)
víte co já osobně mám hlavně z tohoto videa…být to v Čr tak si sednou potajmu někde v hospodě…SJ předá tučnou odměnu a je vymalováno.
V USA se veřejně sejde rada města a podnikatel veřejně předloží svůj návrh a poté jej veřejně obhajuje…i když ten jeho podle mého není důvod ta budova je nádherná a ta změna prostředí 🙂
ale návrh vypadá dobře – zajímalo by mě, jestli zvažovali pro ně příhodnější tvar – obrys nakouslého jablka se stopkou – kruh není nic objevného ;o)