Jak Topranker.cz dělá SEO – zkušenosti našeho klienta a ukázka našeho pracovního procesu

0

V následující studii SEO bychom vás podrobně seznámili s tím, jak téměř zázračně funguje optimalizace webových stránek. Tedy, když ji dělá Topranker.cz. Zkušeností, které jsme v oboru nasbírali, se pro svůj web eroticmassagepraha.cz rozhodl využít také majitel erotického masážního salonu v Praze. Naše případová studie SEO vás seznámí s tím, jak jsme se celého projektu zhostili.

Topranker.cz své zkušenosti musel uplatnit na webu, který se nacházel v následujícím stavu…

  • Na doméně eroticmassagepraha.cz web existoval již přes rok.
  • Měsíčně web navštívilo celkem 723 unikátních návštěvníků.
  • Konceptu webu chyběl takřka jakýkoliv konverzní potenciál.
  • Stránky se načítaly pomalu.
  • Meta tagy chyběly zcela.
  • Texty na stránkách byly velice krátké (méně než 500 znaků), nekvalitní a zbytečně přeplněné klíčovými slovy.
  • Chyběly obrázky, fotky, videa a další grafický obsah.
  • Byla zde pouze jediná vstupní stránka pro všechny dotazy.
  • Na webu nebyl žádný nástroj, s nímž by se daly měřit konverze. Návratnost investic se tak dala jen stěží odhadnout.
  • Nebyly zde žádné prvky motivující k požadované akci, jako CTA (call to action) a tlačítka.
  • Chyběly Rich Snippets, čímž se zbytečně snižovaly šance na prokliky ve výsledcích vyhledávání.
  • Nadpisy stránek nebyly optimalizované – většinou se skládaly pouze ze samotných názvů jednotlivých masáží.
  • Web postrádal smysluplné vnitřní odkazování.
  • Některé stránky byly zaindexovány zbytečně.
  • Odkazový profil webu byl slabý a z valné většiny jej tvořily nekvalitní a spamové zpětné odkazy.
  • Web existoval ve třech jazykových verzích – české, anglické a ruské.

Co jsme udělali pro nápravu?

  • Pro každou z jazykových verzí jsme provedli analýzu klíčových slov. Po úvaze jsme se rozhodli zrušit ruskou verzi webu, protože v ruštině bylo jen málo frekvenčních dotazů.
  • Texty na webu jsme přepsali a rozšířili s přihlédnutím ke klíčovým slovům. Vytvořili jsme i optimalizované texty pro nové stránky, které jsme postupně přidávali.
  • Napsali jsme vhodné meta tagy.
  • Zrychlili jsme načítání webu nastavením ukládání do mezipaměti a optimalizací obrázků.
  • Na stránky jsme dodali další grafický obsah a celkově je zpřehlednili z hlediska jejich struktury i konverzního potenciálu (posloupnost a logika informací, CTA, tlačítka atd.). S klientem jsme se dohodli tvorbě dalších fotek a videí i k zohlednění vizuální identity celého podniku.
  • Na web jsme přidali online chat, aby mohli zákazníci učinit okamžitou objednávku.
  • Přidali jsme Rich Snippets.
  • Upravili jsme vnitřní odkazování tak, aby odkazy vedly v první řadě na klíčové stránky webu.
  • Z vnitřního odkazování a indexace jsme vyloučili technické a další zbytečné stránky.
  • Nastavili jsme sledování chování uživatelů na webu, abychom mohli lépe měřit účinnost našich opatření.
  • Vyplnili jsme klientův profil na Google My Business, aby mohl získávat zákazníky i touto cestou.
  • Připravili jsme plán publikace tématických PR článků.
  • Zvláštní stránku jsme vytvořili i pro interiér salonu, aby celý podnik působil důvěryhodněji.

Dalším krokem byl linkbuilding

Jak již jsme uvedli, klientův odkazový profil byl velice slabý až zcela nefunkční, neboť stránky, z nichž se odkazovalo, byly nízké kvality. Tyto zbytečné odkazy jsme odstranili.

  • Připravili jsme také seznam témat na fórech, které by byly vhodné k umístění komentářů s odkazy na web klienta.
  • Vytvořili jsme seznam autoritních webů s potenciálem pro další odkazování.
  • Pro klienta jsme získali i řadu funkčních odkazů ze stejných zdrojů, jaké měla jeho konkurence.
  • Vývoj organické návštěvnosti i počtu klíčových slov, pro něž se web stal viditelný. (data z Ahrefs)

1

Růst domén odkazujících na web klienta. (data z Ahrefs)

2

Výsledky jsou výmluvné

Sedm měsíců naší SEO správy přineslo skvělé výsledky. Organická návštěvnost webu se zvýšila o 375 % na 3437 unikátních návštěv měsíčně. Tento skvělý výsledek nás namotivoval k publikaci této SEO případové studie.

Níže vidíte rostoucí počty zákazníků v čase a hlavní zdroje návštěvnosti.

3

4

Zbytek pak nechme doříct ještě samotného zákazníka.

Egor

Majitel Number One Massage

Mnohokrát děkujeme společnosti Topranker.cz.

Spolupracujeme s nimi už téměř rok a již během prvních pár měsíců jsme zpozorovali vynikající výsledky. Skvělí lidé, rozumná cena a značná flexibilita při řešení všech záležitostí.

Jsou našimi spolehlivými partnery v rozvoji našeho on-line podnikání.

Plánujeme s nimi spolupracovat i nadále a to v rámci všech našich budoucích online projektů.

Jak Topranker.cz dělá SEO – zkušenosti našeho klienta a ukázka našeho pracovního procesu
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 2 hlasů