Kaktusu se „rozbily internety“. Po aktualizaci jsou některé služby nedostupné

4
Kaktus
Kaktus

Virtuálové T-Mobilu – Kaktus a Mobil.cz – měli během víkendu odstávku samoobsluhy, protože se připravovali na novou prázdninovou akci s větším množstvím dat. Kaktus navíc odstávku spojil i s redesignem samoobsluhy a aktualizací mobilních aplikací, v nichž lze nově vyměnit samoobnovující datový balíček za vyšší ještě v průběhu platnosti aktuálního balíčku. Něco se ale nepovedlo.

V mém případě Kaktus například v aplikacích pro Android, iOS i na webu ukazuje odlišné množství zbývajících dat. Rozdíly jsou jen v desítkách megabajtů, ale přesto je tahle nekonzistence matoucí. Mobilní aplikace navíc u nákupu balíčků uvádějí skutečnou hodnotu, např. 1024, 1536 nebo 2560 MB, zatímco web to zaokrouhluje na 1000, 1500 a 2500 MB. To by ale nebylo to nejhorší.

Facebooková stránka Kaktusu se od víkendu neplní ničím jiným než stížnostmi uživatelů. Někteří se do samoobsluhy vůbec nemohou přihlásit, u volných jednotek jim Kaktus ukazuje ještě větší podivnosti, dalším nefungují zpomalená data po vyčerpání balíčku, balíčky se neobnovily apod. Někomu zase na Androidu padá aplikace (Kaktus již vydal druhou opravu, ale pořád nevyřešil všechny problémy.)

TIP: Virtuálové mají lepší tarify než O2, T-Mobile i Vodafone, tady je důkaz

Starosti mají zřejmě také uživatelé Mobil.cz. Na facebookové stránce si několik lidí také stěžuje na nefunkční aplikaci nebo nemožnost se přihlásit. Navíc se zdá, že zatím nelze generovat kód ČVOP pro přechod k jinému operátorovi.

Oba virtuálové o chybách ví a už pracují na opravě. Kdy bude vše vyladěno, to zatím nevíme.


Kaktusu se „rozbily internety“. Po aktualizaci jsou některé služby nedostupné
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 3 hlas/ů

4 KOMENTÁŘE

  1. Kaktusu se „rozbily internety“. Po aktualizaci jsou některé služby nedostupné .
    ——————————————————————————————————————-

    To jsou ty nešťastné a zbytečné aktualizace !

    Při kterých se z 50% vždy něco posere !

    Proč Vrtat do Hovna, když Nesmrdí ?

  2. Nevím, jestli mají vývojáři pocit, že musejí co půl roku totálně přeorat apky, aby si zasloužili svůj denní chlebík, ale podobné to bylo už s Můj T-Mobile. Kaktusí apku se jim ale podařilo roze.rat úžasně – stará odladěná a naprosto libově funkční přestala fungovat, aktualizovaná naběhne s prázdnými okny u dat, sms a volání (“Není aktivní”), ukazuje pouze kredit a reklamní okno na Kaktusítě. Pokus o aktualizaci oken, dobití apod. skončí hláškou “Při načítání se vyskytla chyba”. Widgety nejdou usadit na plochu, pouze zaberou místo a je z nich viditelný jen zelený kroužek ze šipek pro aktualizaci – WTF?!
    Chápu, že se občas vyskytne nečekaný problém, ale tohle je těžce nezvládnutý “upgrade” – je mi u zádele, jaký styl a look má nějaká apka, pro mě je podstatné, jestli se dovolám, doesemeskuju a domailuju, dostanu na net a zhlédnu stav účtu u operátora, tak co kdyby si vzali příklad z Googlu a jejich vyhledávací websajty, která je už roky až na kosmetické úpravy stejná – přehledná, jednoduchá a PLNĚ FUNKČNÍ!

  3. Nova appka Kaktusu je super, jenze funguje jen na novych Androidech. Mne na Androidu 8 v pohode, mame na Androidu 4.4 zcela nefunkcni, spusti ji a spadne. Zas aspon zaminka, aby konecne vymenila mobil za novejsi.