Hlavní navigace

Kaktusu se „rozbily internety“. Po aktualizaci jsou některé služby nedostupné

Sdílet

Virtuálové T-Mobilu – Kaktus a Mobil.cz – měli během víkendu odstávku samoobsluhy, protože se připravovali na novou prázdninovou akci s větším množstvím dat. Kaktus navíc odstávku spojil i s redesignem samoobsluhy a aktualizací mobilních aplikací, v nichž lze nově vyměnit samoobnovující datový balíček za vyšší ještě v průběhu platnosti aktuálního balíčku. Něco se ale nepovedlo.

V mém případě Kaktus například v aplikacích pro Android, iOS i na webu ukazuje odlišné množství zbývajících dat. Rozdíly jsou jen v desítkách megabajtů, ale přesto je tahle nekonzistence matoucí. Mobilní aplikace navíc u nákupu balíčků uvádějí skutečnou hodnotu, např. 1024, 1536 nebo 2560 MB, zatímco web to zaokrouhluje na 1000, 1500 a 2500 MB. To by ale nebylo to nejhorší.

Facebooková stránka Kaktusu se od víkendu neplní ničím jiným než stížnostmi uživatelů. Někteří se do samoobsluhy vůbec nemohou přihlásit, u volných jednotek jim Kaktus ukazuje ještě větší podivnosti, dalším nefungují zpomalená data po vyčerpání balíčku, balíčky se neobnovily apod. Někomu zase na Androidu padá aplikace (Kaktus již vydal druhou opravu, ale pořád nevyřešil všechny problémy.)

TIP: Virtuálové mají lepší tarify než O2, T-Mobile i Vodafone, tady je důkaz

Starosti mají zřejmě také uživatelé Mobil.cz. Na facebookové stránce si několik lidí také stěžuje na nefunkční aplikaci nebo nemožnost se přihlásit. Navíc se zdá, že zatím nelze generovat kód ČVOP pro přechod k jinému operátorovi.

Oba virtuálové o chybách ví a už pracují na opravě. Kdy bude vše vyladěno, to zatím nevíme.

Byl pro vás článek přínosný?