Nové video z Kingdom Come: Deliverance ukazuje vyčištění tábora Maďarů

3

Lidé z Warhorse Studios dokončují chystanou hru Kingdom Come: Deliverance a kreativní ředitel Daniel Vávra tvrdí, že každý den dělají obří pokroky. V novém videu ale příliš vidět nejsou. Vylepšené animace tváří (ty stávající jsou pořád hrozné) a umělou inteligenci přidali až po natáčení. I tak je ale čerstvá ukázka působivá jak po grafické stránce, tak i hratelnostní.

Jindra, hlavní hrdina hry, se musí dostat do tábora Maďarů. Využije přitom hrubou sílu při boji mečem, přesnou mušku s lukem, ale také plížení. Stealth akce splňuje dnešní standardy, takže na to, jestli vás uslyší nepřátelé, má vliv i zbroj nebo počasí. Plížení za deštivého večera v černém oblečení (bez hlučného brnění) je účinnější řešení než do kempu vběhnout za dne jako Rambo.

Video ukazuje i další vychytávky. Při infiltraci též pomůže převléci se do brnění zabitého nepřítele. Nepřátele může ochromit jed přimíchaný do guláše. Dým ze zapáleného sena ztíží viditelnost lučištníkům. Podívat se můžete i na hromadnou bitvu asi deseti vojáků.

Hra má naplánovanou premiéru na 13. února 2018, vyjde pro Windows, Xbox One a PS4. Do té doby se jistě ještě nějaký ukázek dočkáme.

Ohodnoťte tento článek!

3 KOMENTÁŘE

  1. 1. úžasná grafika! Tohle už opravdu vypadá skutečně, chvilku jsem si připadal jako na opravdové lesní cestě. Takhle mají vypadat hry a né ty přebarvené progrsivní omalovánky Crysis.
    2. obrovské dík, že vegetace raguje na procházení postavy a „kamera“ postavy neprojíždí skrz listy. A jehličí je také úžasné. Akorát bych nějak rozmazal nebo změkčil odrazy světla od země. Ten odraz svíčky v bahně je takový nereálný a příliš ostrý. Nebo na začátku videa ten odraz slunce.
    3. Doporučuji aby šel HUD upravovat, jako čumět celou hru na debilní kompas s anglickými písmenky mě vždycky štve, protože jih je na severu. A west není východ.
    Stejně tak ze žluté tečky jsem měl nervy už jen v tomto videu. Doufám že půjde změnit na libovolnou barvu, nejlépe pomocí palety RGB.
    A stejně doufám že půjde nastavovat FOV.
    4. nějaký ksichty mě nezajímají, v tom videu mi to nepřipadalo nějak zásadní. Jen doufám, že to nebude tak moc pro konzole jak je zvykem, typu: Teď zmáčkni A, teď B, a teď rychle mačkej mezerník.
    5. By mě zajímalo nakolik je engine otevřený pro editaci a vytváření dalších přeběhů a lokací třeba nezávislými amatéry ?
    Děkuji